Sizce bana tekrar dönermi sizce bu olayda kim haklı ya da onla tekrar nasıl olabilirim?

Şimdi direk olaya giricem bir arkadaşımın ismine elma diyelim sevgilimde armut olsun biz 2 gün önce armut ben ve elmayla sesli konuşuyorduk sonra elma bana sevgilinde sevmediğin bir şey dedi bende şaka yapma amacıyla gülerek armuta senin şakaların dedim ve oda ben bunu dedikten sonra sesli konuşmadan ayrıldı şaka yaptığımı tekrarlarca söyleyip özür dilesemde nafile tek yazdığı şey beni arama birdaha yazma dedi ve ayrılalım çok kırıcısın duygularımla oynadın diyor ben armuttan onu sevdiğim halde onu üzmemek amacıyla ayrılmak zorunda kaldım hiç istemesemde :/ sonra bana arkadaş kalalım dedi ama ayrıldığımızdan beri sürekli ağlıyorum yemek yiyesim gelmiyor onunla tekrar denemek istiyorum ama olmayacak sanırım tek anlamadığım onun duygularıyla nasıl oynamış olmam bunu anlayamıyorum ne zaman moralim çok bozuk, napıon, nasılsın, mesajı yazsam sadece görüldü atıyor ya da ters cevap veriyor ya da mesajlarıma siyah kalp koyuyor (neden diye sorduğumda gg olmasın diye dedi bende anlamadım neyse) sizce bu olayda kim haklı daha 5 günlük sevgiliydik ama o beni severekmi ayrıldı ya da gerçekten benden soğuduğu içinmi ayrıldı hiç bilmiyorum onu rahatsız etmek istemediğimden çok yazmak istemiyorum ben yazmasam o hiç yazmayacak zatende :(. ayrıldığımızdan beri ağlıyorum ne yapacağımı bilmiyorum onunla tekrar denemek istiyorum sizce kim haklı ne yapmalıyım ne yaparsam tekrar olabiliriz ne kadar süre geçse beni affeder desteğinize ihtiyacım var yazanlara teşekkürler.

Sizce bana tekrar dönermi sizce bu olayda kim haklı ya da onla tekrar nasıl olabilirim?
Cevapla