Sevgilimin kardeşini kıskanıyorum benden büyük ama sevgilimden küçük arabada öne kim oturur sorusuna kardeşim oturur dedi?

arabadaya kim oturur sorusuna kardeşim dedi evlenince sen oturursun diyor çok yanlız hissettim abartıyor gibi geliyor bazen yanlış mı yapıyorum doğru mu

Sevgilimin kardeşini kıskanıyorum benden büyük ama sevgilimden küçük arabada öne kim oturur sorusuna kardeşim oturur dedi?
Cevapla