Güncellemeler
+1 yıl
Ben hep böyle seyler yaptim anaokulunda basladim bu ise yilsonunda balo gibi bisi vardi benim sevdigim cocugu baska kizla es yapmislardi sacini cekmistim :D
Evet oldu çarşının ortasında saçını başını yolmuştum, aslında ben hep kınadığım şeyleri yaptım. herşey anlık
Sevdiğim bir kız vardı eskiden onu. için ailemi karşıma almıştım değmeyeceğini sonradan anladım
Cevap
0Cevap
ettim. anasıyla laf dalaşına girmiştim çocuuu korumak istedim kimse bebeğimi ezemez anası bile olsa
saç başa girişen kızlar çok gördüm ama degmez
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar