Nişanlı birini seviyorum galiba Allah kahretmesin kafam çok karışık yorum atın?

Bu adam benim sürücü eğitmenimdi ilk günden aramızda bir enerji var anlam veremediğim. Nişanlı olduğunu 2. gün öğrendim. Konuşurken sevdiğin bir kız vardı onla olsa iyidi ama bu da iyi bende erkeklerin özeti o ne demek ya dedim evlenmek bir başarı mı sevdiğiniz değilse niye nişanlanıyorsunuz dedim. O kız öldü dedi 2 sene önce. Şu anki nişanlısıyla 3 ay içinde tanışıp nişanlanmış ama yüzük dahi takmıyor. Neyse sonra aramızda sürekli bir enerji var günden güne daha da fazlalaştı benim gelmemi kapı önlerinde bekler oldu her konuda da çok ince ve nazik davrandı. Uzun bakışmalar espriler kahkahalar sürekli aşırı eğleniyoruz ders esnasında. Benim dersim geldiğinde gün içinde ki en güzel saati olduğunu benimle araba sürmeyi çok sevdiğini söylüyordu. Tabi gün geçtikce biz daha da yakınlaşıp daha fazla özel hayata girer olduk bildiğin birbirimizi tanıyoruz o raddeye geldik. Neyse ehliyetimi aldım bütün görüşmeler bitti o görsün diye wpden hikayeler atar oldum o da bizim arabada dinlediğimiz şarkıyla hikayeler atıyor ilk başta hiç hikaye atmayan adam her şeyi paylaşır bütün paylaşılanları karşılıklı olarak beğeni atıyoruz bazen o cevap veriyor 1 kere de ben verdim. Ne biliyim arkadaşlar napcam bilmiyorum benim güzel kız olduğumu dile getiriyor bazen çok kıymetli olduğumu söylüyor daha sonra ben kendi kendime dedim ki napıyorsun adam nişanlı kendine gel yapma attığı hikayelere bakmamaya başladım numarasını bile silecektim sonra bugün yanlışlıkla baktım attığı hikaye nasibin en güzeli değil en hayırlısı olsun gibi bir sözdü yani ben napcam bilmiyorum bir şey diyin bana olmaz dediğim hayatta yapmam dediğim şey oldu bu arada adam aynı zamanda çok sert ve mma dövüşcüsü faln işte benim yanım dışında doğru düzgün gülümsediğini bile görmedim öff öyle işte akıl verin acil ya acil ben 24 o da 28 yaşında bu arada
Nişanlı birini seviyorum galiba Allah kahretmesin kafam çok karışık yorum atın?
Cevapla