Abaza erkekler yüzünden kısmetimiz mi kapanıyor?

Abaza erkeklerin önüne gelen her dişi canlıya yürümesi sonucu insanlarla tanışmak için yazmaya tereddüt ediyorum bu karşı tarafında cevap verme ihtimalini düşürüyor bence o kadar saçmalaştırdılar ki bu olayı aman karşımdaki insan rahatsız olmasın zaten yazan yazanadır diye diye adım atamaz oldum ne yapılabilir bununla ilgili?

Güncellemeler
1 yıl
güncelll
Abaza erkekler yüzünden kısmetimiz mi kapanıyor?
Cevapla