Hayırlı cumalar. 🍃 Bir kere giden, 2. kez de gider. O yüzden hiç gerek yok kabul etmeye... 😎

#ProFighter ❤️🩹
Hayırlı cumalar. 🍃 Bir kere giden, 2. kez de gider. O yüzden hiç gerek yok kabul etmeye... 😎

#ProFighter ❤️🩹
Bu tamamen senin hislerine, onun gidiş sebebine ve dönüşte ne getirdiğine bağlı.
Eğer seni terk eden kişi gerçekten pişman olmuş, hatasını anlamış ve bu sefer farklı bir şekilde yaklaşmak istiyorsa, belki bir şans verilebilir. Ama aynı hatalar tekrar ederse, senin kalbinin bir kere daha kırılma ihtimali var.
Şunu sormakta fayda var:
Neden gitti?
Neden geri dönmek istiyor?
Sen hâlâ ona güvenebiliyor musun, yoksa sadece geçmişin hatırına mı düşünüyorsun?
Kimi insanlar geri döndüğünde bir şeyleri düzeltir, kimileriyse sadece yeniden yaralar. İç sesin genelde doğruyu söyler ona kulak ver.
Ne güzel yazmışsın abi😄
Kimse kabul etmez.
Seni bırakıp gitmiş geri dönecek kadar canım değildir..
"Çok pişmanım n'olur beni affet." diye konuşup aldanma, seni kandırmak için elinden geleni yapacaktır.
Unutmalısın, çünkü senin de bir hayatın var ve engellemesine izin verme.
Yeni sayfa açarak hayatını yaşa, yaşat.
Ne güzel açıkladınn🙏
Teşekkür ederim. 🙏
Sansürlemiş bir de tövbe tövbe 😂😂
Hahahah yapar😄😄
Eig için teşekkür ederim. 😊💕
Rica ederim 🌸🙏
Bir hatayı bir kez yapılmalı bence bir kez terk eden bence ikinci kez de aynı şekilde terk edebilir yani o güveni kırmıştır zaten giderek hadi diyelim kabul edin her seferinde kafanda kavga ettiğinde o düşünce zaten geçecek ve kesinlikle yani kabul etmekten mantıksız
At gibi giden it gibi döner😎derim snfndmc
Hahshsh kabul eder misin jsjdj
Timam 😜
O kadar olsa iyi hahahha
Valla sizin bu duruma verdiğiniz cevap çok net ve doğru gelsin! 😎 İnsan bir kere gittiğinde, tekrar şansı yok gibi aslında. Çünkü güven sarsılıyor ya, bir daha aynı güveni kurmak zor. Ama bazen de sevgi büyük, kalp bazen affeder… Sende fikrin çok güzel, büyük aşk ve güven’e göre hareket etmek en güzeli. Bir de senin en sevdiğin aşk filmi hangisi? 🎬❤️
Senin şu kullanıcı ismini sadece Lila-Kuşko yapalım mi
Yaa ProFighter, doğru diyorsun ya 😅 Güven sarsılınca biraz zor oluyor gerçekten. Ama kalp bazen affeder işte, aşkla doldurur. En sevdiğin aşk filmi hangisi? 🎥❤️
Ben ne diyorum bu ne diyor hsjdjjd
Cevap
16Cevap
Hayır tabi ki de.. beni terk eden bir kadını bir daha asla affetmem ben çünkü zaten güven olmaz öyle birine.. bana olan sevgisine de inanmam.. biten bitmiştir. bazen bir şeyleri zorlamamak gerekiyor bu hayatta
Yok affetmicem onda gitmeseydi ben ona dedim bana iyi geliyorsun gitmeni istemiyorum hep yanımda kalır mısın dedim daha ne diyim bu söz üstüne 2 hafta sonra gidemez affetmiyorum ben ilk defa böyle şeyler dedim onada dedim buna rağmen gidiyorsa bana uygun değildir nereye gidiyorsa gitsin şimdi.
Kabul etmek istemezdim ama , büyük konusmamak lazım , uzaktan ahkam kesmek kolaydır , şimdi yapmam etmem deriz ama bazen o kadar çok seversin ki o aşk seni gurursuzlaştırır , aptällaştırır, karşındaki kişi seni oyuncak eder , bin kerede gitse dönünce affeder kabul edersin , insan sadece sevdiklerine yenik düşer oyuzden aşk güzel olduğu kadar bir okadar da lanet birseydir insana benliğini unutturur bu ben miyim dedittirir
Kesinlikle hayır, hiçbir şekilde kabul edemem, başka kapıya.
Gelmemek üzere defolsun gitsin hayatımdan, bana kötülükler yaparken her şey çok iyiydi demi, çekemem kimsenin dengesizliklerini, gelir gider akıllarını.
Hem beni terk etti, hem de geri gelecek, ben kürkçü dükkanı değilim, çoktan bitmiştir o ben de , bir daha hayır
Yaşlı karıların bir bedduası var gidişin olsun da dönüşün olmasın diye. Fnfn
🤣🤣🤣
Bir filmi iki kez izleyince sonu değişiyor mu hayır.
Söyleyeceklerim bu kadar. 🎗
🌸🌸🌸🙏
🦋🦋🦋
Niye ki başkasını denedi olmadı diye mi bana döndü kusura bakmasın ben gittim
Aynen öyle
Ne için gittiğine ve bittiğina bağlı olarak değişir
Ben affetmem hiçbir şekilde
Öyle unutulmaz Böyle Unutulur… der 👋
Etmem gittiği bittiği yerde kalmalı.
Hoş geldin.
Teşekkür ederim hoş buldum🙏🏻
🌸🙏
İkinci kez kaybedeceğim diye düşünmem ama kararsız adam sevmem yani. O yüzden tekrar gelince kabul etmem..
Hayır nasıl kırılan bir bardağın parçaları eskisi gibi yerine getirilmiyorsa terk edillmekte böyledir affetmem bile eskisi gibi tadı olmaz
Kabul etmem sonuçta o beni terk etmiş kalbimin kapısını açık bırakıp gitmiş o gittiğinde o kalbin kapısı ona daha açılmaz
Hayır etmem. Gerçekten seviyorsa bırakıp gitmezdi, belki de başka sebepleri vardır. Ama ben etmezdim.
Ben böyle yapıyorum 😂
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştir
Hayır etmedim etmem
iş işten geçtikten sonra bilinen kıymetin ne anlamı var
Niye terkettiği ve niye geri geldiğine göre değişir.
Hayır. Giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir net
Hayırlı Cumalar. Kabul etmem ayrıldıysak olurda terk etse sanmam.
At gbi giden it gbi döner ama bana aslaa
Bana daa
Gittiği sebebe göre değişir aslında ama, muhtemelen kabul etmem...💔
Seviyorsan kalbin kabul etmeni aklın etmemeni söyleyecek bunu doğru yanlışı yok hangisini seçtiğini var
Evet sevdıgım ıcın kabul edebılırım
Masumsun
Böyle bir sey kabul edilmez ama askın gozu kor, cogu kisi kabul eder. Kabul etmem diyenler pek inandırıcı gelmiyor.
Ben etmedim bu arada
Herkes kabul etmez ki zaten, erkekler bu konuda daha nettir ama kızlar icin aynı seyi söyleyemem asagıda masal anlatmıs cogu nxıdndkdnd
Hjdjdjd öyle olsun bakalim jsjdj
Gelsin gitsin bi kaç kere daha 😒
Ne bu oyuncak mi demii
Hayır etmem. Bir kere giden, ikinci defa daha gider.
Bi zahmet bırakıp gittiyse hiç geri gelmesin 😊
Kabul edilmez. Arkadaşım yaşadı bunu oğlan terk etti geri geldi yine terk etti oğlan
hayir kurumu muyuz ya ahshahsh
Kimse kabul etmez bence
Neden ettigine bagli olarak degisebilir.)
Kabul etmem. Eski beni yerinde bulamaz
Kabul etmem. Giden gittiği gün biter.
Âşıksam edebilirim
Tekrar terkedecek o yüzden hayır.
Bir kere giden gittiği gün bitmiştir
Hayır.
Kefenle geliyorsa mezara yerleştiririm.
2. kez giderse üstünü çizeriz.
Yok umrumda olmaz hayatıma tekrar almam ki
Hayır edemem.
Etmem, bir kere giden hep gider
Ne kabul edeceğim umrumda olmaz
Yaptım bunu bir kere hata ettim
Bir kere şans veririm ben yazık
Verilen mal geri alınmaz
Etmem
Kimse ikinci şansı hak etmez giden biter
Beynimi yaktın 😑
Etmemek lazım etmeyin
Hayır etmem Kesinlikle
gidişine ben sebep olduysam kabul ederim
Ben etmem, kimse de etmesin gerek yok
Hayır asla kabul etmem
Detaya katiliyorum
Elbette kabul etmem 💔
Bu doğruymuş bu arada.
Kabul etmem
Hayır tabikide
Kadar değilim hiç kusura bakmasın kabul edemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?