Ayrılmak istiyorum ama çok sevdiğimden yapamıyorum nasıl yapacağım?

Beni sevmediğini kullanmak için yanımda olduğunu biliyorum zaten isteklerini yapmayınca da mesafeli oluyo hep ayrıldım geri geldi sevdiğim için hep tekrar başladık dün gece yine üzdü beni tamam dedim bitti ilk defa heryerden engelledim sabaha kadar uyuyamadım üzüntüden acaba ben mi abartıyorum suç benim mi dedim sabah açtım heryerden engellerini konuşmaya başladık ama mutlu da değilim ben artık bu çocuğu içimde bitirip gerçekte öyle bitirmek istiyorum nasıl onu kalbimden silebilirim ayrılmadan önce ne önerirsiniz
Güncellemeler
1 yıl
Yani bi erkek senin istemediğini bildiği halde önceki ayrılık sebebimiz normal foto attığım da göğüslerime laf etti diye kızmıştım oda öyle bir durum da bana olan ilgisi gidiyor mesela size dese bana ya özel resim atacaksın atmıyorsan normal resim de atma istemiyorum atsan da duramam bu ne anlama geliyor bu erkek sizce ne seviyor mu
Ayrılmak istiyorum ama çok sevdiğimden yapamıyorum nasıl yapacağım?
Cevapla