Geçtiğimiz günlerde kasiyer kızı ilk defa gördüm ve gördüğü an çok farklı bir his oluştu içimde, hiç daha önce böyle bir şey hissetmemiştim
o gün akşam rüyama girdi ve aradan 1 2 gün sonra onu tekrar gördüğümde Adeta günüm güzelleşiyordu, Ve dün gece de rüyama girdi
başına böyle bir şey gelen var mı, sizce kıza açılayım mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Beğendiğin için
Ama daha önce hiç kimsede böyle bir şey hissetmedim sanırım ilk defa gerçek anlamda birisi hoşuma gitti, ama bu hoşlantı normal bir şey değil çünkü farklı bir evrende sanki karşılaşmış gibi hissettim
Tadı nasıl :d aşık olmanın
Şu an için sadece hoşlandım diye düşünüyorum, ama bilmiyorum. Onu gördüğüm gün gerçekten o günüm çok güzel geçiyor mutlu oluyorum.
Yaklaşık 1 iki gün önce bir soru sormuştum kasa fişi ile ilgili saati yanlıştı vs cevap verirken gözlerimin içine baktı an sanki zaman durdu. 27 yaşındayım bu zamana kadar üç ayrı kız arkadaşım oldu sadece ilk olanı benim için bir başkaydı ve en uzun olanı da oydu, dediğim gibi bilmiyorum. Ama farklı hissediyorum
Sen kasa fişinin saati ile ilgili soru mu sordun🤪 asıgım demesen de olur …bilmiyorum ya hiç yaşamadığım bi büyülenme hali hoslantıda biraz tanıman gerekir sanki bu direkt bilinçsiz içgüdüsel bi yakınlık. İnsanın başına pek de rastlamaz koş peşinden
Ya hayır yanlış anladın, onun orada olma umuduyla gitmiştim fakat o yoktu bir çikolata alıp çıktım ben de, daha sonra fişe baktığımda fişte saatin 1 saat geri olduğunu gördüm ve dedim ki işte fırsat bu, birkaç gün sonra gittiğimde o kasadaydı ve geçen gün alışveriş yapmıştım saate bakmak istediğimde kasa fişinin saatinin yanlış olduğunu fark ettim gerçekten de öyle mi gibi bir şey söyledim, o da cevap verirken gözlerimin içine baktığı an sanki o da anladı farklı bir şeyler olduğunu çünkü hiç normal bakmadı ama bugün yoktu göremedim
Bazen gerçekten telepatik iletişim kurulabiliyor ve bakışlarla en derinindeki seni gören bi kişi olabiliyor ama bazen de insan kendisi çok etkilendiği için karşının da farkı hissettiği yanılsamasına sahip oluyor. Rahatsızlık vermeden emin olmak lazım
Bugün gittiğimde yoktu, ama bir dahaki sefere gördüğüm zaman kasiyerlikle ilgili SORULAR sormayı düşünüyorum, ve birkaç sefer bu şekilde sohbet ettikten sonra sanırım ilgisinin olup olmayacağını anlayabilirim (şu an araç kullanıyorum sesli komut ile yazıyorum cümle hataları için üzgünüm)
Dikkatli sür🐥 hayırlıysa kısmetinde olsun
Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için, ve biliyor musun son üç yıldır da kimseyle görüşmüyorum konuşmuyorum bile ama bu kızı görünce çok farklı oldu her şey duygular, bilmiyorum düşündükçe daha da derine gidiyorum, sanırım en güzeli onun tavırlarına göre hareket etmek
Doğru yoldasın 👌🏻
Teşekkür ederim, iyi akşamlar dilerim