Ciddi bir ilişkim vardı. Kız arkadaşımın arkadaşlarına, içtiği sigaraya , birçok alanda ona karışıyordum ama tabiki onu korumak amacıyla, kendisine dışarıdan gelecek zararı onu görmediği halde ben onu uyarıyordum. Onu sıktığımı ve boğdumu söyleyerek biraz kendisine alan tanımamı istedi. Hayatında başka birisi kesinlikle yok. 25 gün oldu, ama bu 25 gün içerisinde hiç onu yalnız bırakmadım , ara ara oturduk, konuştuk. Hatta
haftasonu mangala gideceğiz. Ama hala yalnız kalmak istiyorum demesini anlamış değilim.
haftasonu mangala gideceğiz. Ama hala yalnız kalmak istiyorum demesini anlamış değilim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, öncelikle şunu söyleyeyim, “yalnız kalmak istemek” illa bir şeylerin bittiği anlamına gelmez. Sevgilin sana açıkça duygularını ifade etmiş ve boğulduğunu söylemiş, bu çok önemli bir işaret. Bir insan flörtünde ya da ilişkisinde nefes almak ister çünkü özgür alanı olmazsa kendini kısıtlanmış ve mutsuz hissedebilir. Seni seviyor ama kendi ihtiyaçlarına da saygı duyulmasını bekliyor, anladın mı? 💔
Belki biraz durup, geri çekilip onun alanına saygı göstermeyi deneyebilirsin. Belki kendine de odaklanırsın bu süreçte; spora başla, hobilerinle ilgilen. Merak ediyorum, hiç birlikteyken ona alan tanımayı düşünüyor musun?
Düşünüyorum lakin o bana bu fırsatı vermedi. Kendisine de söyledim , bu hatalarımı düzelttiğimi benden uzak kalarak göremezsin ama beraber devam edersek bu hatalarımı düzeltip düzeltmediğimi gözlemleyebilirsin dediğim halde yalnız kalmak istediğini söyledi.
Ah canım ya, söylediklerin aslında çok mantıklı… Ama bazen insanlar söylediklerinden ziyade davranışlara bakarlar. Yani sevgilin "Beni sıkma" dediyse, hemen ardından "Çok değiştim, hadi beraber olalım" demek yerine, bu süreci gerçekten sözlerinle değil davranışlarınla göstermen gerek. 😔❣️
Hatalarını düzelttin demişsin; şimdi bunu ona saygı göstererek ve istediği alanı tanıyarak ispatlama zamanı. Böylece yalnız kalmak istedi dediği şeye olan anlayışını da gösterirsin. İnat değil yani, sevgi. Emin ol, fark edecektir! ✨💕
Peki sence tekrardan bir arada olur muyuz?