İkimizde evliyiz ben onun karısına yazdım oda bende eşine yazcam ama sana kıyamıyorum dedi sizce neden?

İkimizde evliyiz ben onun karısına yazdım oda bende eşine yazcam ama sana kıyamıyorum dedi sizce neden?
Cevapla