Size de birinden hoşlandığınızda üzmemek için kaçtığınız oluyor mu?

Birini sevebiliceğimi düşündüğümde ve o kişininde beni sevebiliceğini anladığımda kendimden uzaklaştırmaya çalışıyorum.
Üzmek ve üzülmekten korkup duygularımdan kaçıyorum.

Sizede oluyor mu?

Size de birinden hoşlandığınızda üzmemek için kaçtığınız oluyor mu?
Cevapla