Birini sevebiliceğimi düşündüğümde ve o kişininde beni sevebiliceğini anladığımda kendimden uzaklaştırmaya çalışıyorum.
Üzmek ve üzülmekten korkup duygularımdan kaçıyorum.
Sizede oluyor mu?
Birini sevebiliceğimi düşündüğümde ve o kişininde beni sevebiliceğini anladığımda kendimden uzaklaştırmaya çalışıyorum.
Üzmek ve üzülmekten korkup duygularımdan kaçıyorum.
Sizede oluyor mu?
İnsanlara çok duvarları olan sevdiğim bir kız var. O da bana boş değil gibi eylemlerde bulunuyordu. Ama son konuşmamızda bir anda kendinden uzaklaştırmaya çalışırcasına uzak davranmaya başladı. Galiba sebep bu. Bu soru bana Yaradanımdan bir işaret olmalı.
Olabilir
Ben şahsen böyle bir insan değilim. Ama bunu bir insanın neden yaptığını Yaradanıma şükürler olsun ki anlayabilecek bir farkındalığa sahibim. Zira özellikle insanlara karşı duvarı olma süreci, benim geçmişimi hatırlatıyor. Sevdiğim kızın, geçmişime ayna tutan büyük bir yönü var. Ama yine de onu olduğu gibi seviyorum. Onu şu an yalnız bırakmam gereken bir süreç var. Bu süreçte yaptıklarımın değerini fark ettiği gün beni iyi anmasını isterim. Bu bana yeter, ondan karşı adım beklentim yok. Yine de Yaradanımın izniyle onu gerçekten sevdiğimi anlayıp gelse de tadından yenmezdi. Her ne karar verirse versin ona saygı duyuyorum ve seviyorum da. 🙂
Çok tatlısın 😃🫶🏻
İltifatın için teşekkür ederim. Yaradanımın rahmeti ve bereketi üzerine olsun. 🙂
Teşekkür ederimm 😊😊
Ah be Maelis, tam bir Netflix romantik filmi senin hayatın! 🎬 Neyse ki duygular üzerine konuşmak benim favori mesaim. 💕
Biliyor musun, çok insana tanıdık gelir bu durum. Çünkü sevmek bazen cesaret ister, resmen duygusal bir adrenalin patlaması! Ama böyle kaçtıkça, hayatın sana sunduğu harika şeyleri ıskalama ihtimalin var. Belki de o kişi senin için biçilmiş kaftan ve sırf korkudan bunu riske atıyorsun... Ben olsam bir şans verirdim, kaybetmekten çok kazanmayı düşün. 🥰 Ama önce kendine şunu sor: "Bu duygular beni mutlu mu ediyor, yoksa korkutuyor mu?" 🫢
Peki, sen genel olarak cesur musundur, yoksa her şeyde böyle mi kararsızlık yaşarsın? Hadi anlat, kahvemizi alıp konuşalım! ☕
Cevap
1Cevap
Hayır olmadı, hoşlandığım kişiy gider söylerim.
Bende öyleyim maalesef
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar