Selam 23 yaşındayım hayatı okul ev iş ailevi sorunlar derken oyun oynayarak ve hayatımda bir yere geldim şuanda güvenlik görevlisiyim
Açıkçası biraz çaresiz bir haldeyim diyebilirim. Bu yaşıma kadar hiç sevgilim ya da samimi kız arkadaşım olmadı. Sebebi ise deneme fırsatı bile verilmemesi anlamıyorum ben çirkin biri değilim tamam etkileyici biri olduğumda söylenemez ama benden kat kat çirkin tipi iğrenç olan insanların sevgilisi olup benim hiç olmaması çok tuhaf geliyor. Son 5 aydır kız arkadaşım olmasi için özel bir çaba harcamaya başladım. Ama bu seferde HAHA KIZ PESİNDE KOŞUYOR EZİK damgası yedim. Eee * koyim ugrassam " Sen hep kızlarla konuşmaya çalışıyorsun aldatirsin sen " gibi bir algı ile karşılaşıyorum. Aramayincada "çabalamazsan olmaz" diyenlere karşılaşıyorum e kuzum evlatlari ne yapmamı istiyorsunuz flört uygulamalari indirdim 1 haftadır. Kimse yazmıyor etmiyor. Ben gelecekte evlenmek isteyen bir insanım. Eee * koyim tecrübe etmezsem hiç date e bile çıkmazsam bu kadar mükemmeliyetçi bir milletin içinde benim nasıl kız arkadaşım olucak ( ha olursada benimi sevicek yoksa kullanacakmi oda var) kendimde bulduğum - boyumun 167 olması gerçekten bakımlı olduğum zaman gayet normalim ayrıca aşırı detaylı düşünen ve genel anlamda analitik anlamda düşünebilen biriyim yani canım biride değilim peki bu alternatif toplumda
Napmaliyim? Kendimi boşlukta gibi hissediyorum kendime olan öz saygimi yitirmek üzereyim. Yardım edin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kızlar aşık olmaz.. çıkar ilişkisi isterler
Onu anladım zaten ama sevilmeye ihtiyacım var gibi hissediyorum kendimi değersiz hissediyorum başka biri bana hayatım boyunca hiç değer vermedi. Bende kendim ayakta durmaya ve biseyler denemeye çalışıyorum ama bu toplum için kendimi degistiriceksem ne anlamı varki bunun
Yüksek standartlar iyidir
Eeeee yani
Ne demek istiyosun
Türk kızları ve kadınlarının Yüksek standartları olması olumlu bir özellik
Tamam nedemek istiyorsun bu soruya yönelik bir yorum değil bu
Evet okadar yüksekki konuşma şansı bile verilmiyor konuşsam hatamı anlama şansım olur ama o sansta tanınmıyor
Empati kuran birisin, türk kadınları ve kızları ile empati kur
Anladım ne yazarsam yazayım karşı cinsi savunan AKP'li bir IQ ya sahip bir insansin
Biliyorum türk erkeklerinden kaynaklı ama çürük elmalar var diye ben niye arada kayniyorum?
Türk kadınlarını ve kızlarını anlamak için hiç çaba sarfetmiyormuşsun gibi bir halin var. Daha fazla çabala
Sen postu okumamişsin anlaşılan
Benim kendimi değiştireceğim bir ilişkiden bana ya da karşı tarafa nasıl bir fayda gelicek acaba ben kendimi kendi kisiligimi ya da özbenligimi neden değiştirmek zorunda kalayım ben gayet karşıdakini anlıyorum kurduğu ilk 3 cümleden sorunun ne olduğunu aşağı yukarı anlayabiliyorum
katılmıyorum , saçmalık
Kendini değiştirmen gerekiyorsa değiştirirsin bu kadar basit
Tamam neden saçma olduğunu açikla
Kadınlar seçilmez seçer, seçilmek istiyorsan onların istediği gibi olman lazım, degismen gerekiyor da değişir sin
Tamam sen şey diyorsun ozaman evet haklısın kadınlar ve kızlar kendini Allah zannediyor senin ne yaptığının bir önemi yok tamam özür dilerim ben tek başıma depresif hayatıma geri döneyim saygılar özür dilerim laflarım için
Zeki insan, sen kendi ataerkil , kadın düşmanı zihniyetinle hala bekarsin, iliskin yok ve çare arıyorsun
Ben kadınlara saygı duyan ve onlara değer veren yapımla şua ana kadar pek çok ilişki yaşadım ve şu an evliyim.
Kim haklı aşikar
Bu ülkede beni ben olduğum için seven kimse olmayacak haklısın ben asla beğenilmeyen iğrenç biriyim kendimden nefret ediyorum
Tamamen saçmalık bu yazdıkların zeki insan. Sanki kadınlar senden degismeni beklerken kötü yönden değişmeni istiyormuş gibi konuşuyorsun, sen üst insanmisin, neden değişmeyesin. sen anlamazsın ama Yaptığımız her şeyde her zaman daha iyi olmaya çalışmalıyız. Eğer o kişi ssendenn daha iyi bir insan olmanıı istiyorsa, örneğin, sen fiziksel olarak hareketsiz biriysen ve kadin da fiziksel olarak aktifse, fiziksel olarak aktif bir kişi olmak senin için iyidir, dolayısıyla değişmek iyidir. Anlamıyor musun
Karakter olarakta bu böyledir
Kadınları kucumsemeyi bırak artık.
Reelde yanımda olsaydın keşke
Ben karşı cinsi küçümsemiyorum
İnsanın tanımadığı birine , bir adama küfür etmesi bazen iyi olmayan sonuçlar doğurur;)
Neyse hiçbir önemi yok artık yazmayada gerek yok. feminizm karşıtısin ve kadınların uğruna iyi yönde değişmeye değmeyecek kadar küçümsenecek varlıklar olduğunu iddia ediyorsun. bu degismrz. Kadın düşmanlığı, bazı insanların doğdukları andan itibaren içine işlemiştir ve yenilmesi zordur. Bu yüzden bana göre, feminizm muhtemelen dünyadaki en önemli harekettir, çünkü temelde eşitlik için kullanılan başka bir kelimedir. ama senin anlayacağını sanmıyorum
İyi günler
Yav he he
Neyse 23 yaşındayken 4 tane ilişkim olmuştu daha fazlasını söylemeye gerek yok
Bango_Skank hocam bişey danısşcam döner misin
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!