Yeni tanıştığım kizi aramadım oda artık yazamıyor bana?

Arkadaşlar bir kız ile tanistim internet üzeri. Dün sabah konuştuk sonra benim kapatmam gerek çalışıyorum dedim. Oda tamam dedi kapattık. Gun içerisinde kız yazdı bana eve geçerken yol üstü ara beni bende tamam dedim ama aramadım. Kızda şimdiye kadar ne yazdı ne aradı. Şimdi yazsam sanki uygun kalmaz. Ondan yazmasını bekledim ama.

Yeni tanıştığım kizi aramadım oda artık yazamıyor bana?
Cevapla