Ayrıldık ama numaralarımızı silmedik? Bir iki aradı ben konuşmadım oda bidaha aramadl?

durumlarıma bakıyo, kendi paylaşmıyo hiç... umursamaz olmak istiyorum ama bi yandan numarasını artık silmekte istiyorum... silersem umursamış mı olurum yine?
Ayrıldık ama numaralarımızı silmedik? Bir iki aradı ben konuşmadım oda bidaha aramadl?
Cevapla