Kadınlar neden dış görünüş ve ilişkiler konusunda eşcinslerine ve erkeklere yalan satıyor?

Ne zaman bir kadın ile ilişkiler hakkında tartışsam bm iyi niyet elçisi gibi davranıyor ama gerçek hayatta kendi ilişkilerinde tıpkı benim anlattığım gibi davranıyolar kendi hemcinslerine şişmanlık konusunda ve diğer birçok konuda gerçekler yerine onların duymak istediği şeyleri anlatıyolar veya kendi ilişki tercihlerinde inanılmaz gerçek dışı kriterlere bakıyolar (Evi arabası olsun düzenli işi olsun boyu 180+ olsun yakışıklı olsun etc bunlara uyan erkek oranı tr de %10 maximum) ama burada bir erkek atıyorum boyu için fikir istediğinde hepsi yine bm barış elçisi gibi davranıyor yok seven seni öyle sevsin yok her malın alıcısı var yolda görüp aynı kişiden hoşlandığını söylese kendisine hakaret olarak görecek kadınlar burada bm barış elçisi kesiliyor, insanlara karşı dürüst olun kimse kimseyi iyi gözüken birisi ile beraber olmak istediği için yargılayamaz ya da maddi gücü yerinde bir erkek istediği için bunlar sizin doğal haklarınız ama bu konularda sizinle beraber olmak istese bile dalga geçip aşağıladığnız erkeklere veya yağ oranı sağlıklı sınırın üzerine çıkmış kadınlara yalan satmayın sebep olduğunuz psikolojik yıkımın farkında değilsiniz.

Kadınlar neden dış görünüş ve ilişkiler konusunda eşcinslerine ve erkeklere yalan satıyor?
Cevapla