Mesela bir erkek artık ilgisiz olmaya başladı o zaman kız onu rahat bırakmak yerine erkeğin daha çok üstüne gidiyor neden yazmıyorsun, neden aramıyorsun, neden buluşmak istemiyorsun gibi adamın üstüne gidip habire şikayet ediyorlar erkekte haliyle suçluyken haklı çıkmaya çalışıyor ve kızda erkeği suçlayacak şekilde konuştuğu için kızdan kaçmaya çalışıyorlar.
Bence kendi şahsi fikrim kızların yapması gereken şey;
•Erkeği rahat bırakmak üstüne gitmemek.
•Erkekten ilgi beklemek yerine kızların kendileriyle ilgilenmeye başlaması örnek olarak; kendi hobilerinle ilgilenmek bir kursa gitmek gibi mesela (erkek bu sayede merak etmeye başlayacak acaba ne yaptı, geldi mi, biriyle tanıştı mı gibi)
•Erkeği çok arayıp yazıp boğmamak, tam kesin demiyorum ama eskisi kadar çok aramayın mesela.
•Asla trip atmayın onun yerine meşgulmüş gibi umursamıyormuş gibi davranın.
•Erkek buluşma konusu açmadığı, çağırmadığı sürece siz konusu açmayın.
Bu konu hakkında cevap verirseniz sevinirim. 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer