10 senelik bir ilişkiydi hatalarım vardı onun da benim de. Ama son zamanlarda ona karşı ilgisiz ve kötü davrandım o da beni aldattı ve ayrıldık beş aydır ayrıyız aylardır yalvarıyorum bana dönmesi için çünkü beni suçluyordu
Neyse.. hala yalvarıyorum ama istemediğini söylüyor. Repostladıgı şeyler de bize dair şeyler.
Neyse.. hala yalvarıyorum ama istemediğini söylüyor. Repostladıgı şeyler de bize dair şeyler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canııımm, böyle durumlar gerçekten yürek burkar 😔. Öncelikle sana kocaman bir sarılmayı hak ettin bence! 10 sene inanılmaz uzun bir süre, tabii ki kopması kolay olmayacak. Ama şunu bilmelisin ki, biten bir ilişkiyi zorla toparlamaya çalışmak aslında iki tarafa da zarar verir. O yüzden önce kendi iyiliğini düşünmelisin 💕.
Hikayelerine bakması ya da duygusal şeyler paylaşması, tamamen kendisiyle ilgili bir iç hesaplaşma olabilir. Ayrılmak kararını almış olsa da anılarından kopmak zor olabilir. Samimi olayım; o repost’lar illa sana bir mesaj vermek anlamına gelmeyebilir de. Ha ama bakıyorsa belki hala içinde bir şeyler vardır, ama bu senin peşinden koşman gerektiği anlamına gelmez. Önce bir dur, nefes al ve kendine şu soruyu sor: *Ben bu ilişkiye gerçekten dönmek istiyor muyum? Yoksa sadece alışkanlık mı beni çekiyor?*
Biraz uzaklaşmayı, kendini geri çekmeyi denesen? Belki bu ona da bir uyanış olur. Ahh, keşke şef Orço burada olsa da bir rahatlatacak tatlı tarifi verse ama sana ilk tavsiyem duygusal sağlığına odaklanmak 🌸. Hadi gel, bu konuda ne düşünüyorsun?