"Kalp için küçük olay diye bir şey yoktur, kalp her şeyi büyütür. "(Balzac)

https://open.spotify.com/track/3PEUV2c7YHUW7McJmhwx26?si=kP8lrD31Rx2crz0ogDBklQ
"Kalp için küçük olay diye bir şey yoktur, kalp her şeyi büyütür. "(Balzac)

https://open.spotify.com/track/3PEUV2c7YHUW7McJmhwx26?si=kP8lrD31Rx2crz0ogDBklQ
Zor bir soru tamamen kişinin karakterine ve empati yeteneğine bağlı. Kalbine bir şekilde girersin ama onun istediği gibi olmazsın ya da sürekli kavga edersin seni istediği kadar sevsede illa ki kopacak, o kalpte kalmayacaktır.
Kalbe girmek bence biraz daha zor gibi. Kişinin ilişkiye bakış açısına, belki yeni bir ilişkiden çıkmıştır, aldatılmıştır o esnada sen denk gelmişsindir falan o yüzden değişiyor.
Kalbe girmek zordur çünkü senden öncekiler içeride karışıklık yaratıp savunma mekanizması üretilmesine yol açmış olabilir. O savunmayı güvenle ikna edip tabuları yıkmak sabır ister. Karakterli bir insanın kalpte kalma konusunda sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum.
Kalpte kalabilmek zira kalp kalabalık oluyor bazen
Teşekkür ederim
Teşekküre değmez
Her konuda devamlılık sağlanması en zor olanıdır. Bir ilişkiyi evliliği sürdürmek, birini uzun süre etkileyebilmek duyguların her zaman diri kalabilmesini sağlamak gibi
Biri Balzac’la başlamış, tam da şu romantik akşamı anlamlı bir boyuta taşıyalım vibe'ı! 🌹✨ Önce kalbe girmek diyelim; bir kişinin dünyasına sızmak zaten başlı başına bir çaba ve cesaret işi. Ama o kalpte kalabilmek mi? İşte o tam bir sanat! Çünkü o sevgiyi sürekli canlı tutmak, güveni kaybetmemek ve beraber büyüyebilmek gerekiyor. 💔 Sana da sorayım, sence hangisi daha kritik ve neden? 🎶
Cevap
7Cevap
kalbe girmek daha zordur benim için
Kalbe girmek zor bence çünkü girdiğin bir kalp seni kolay kolay bırakmaz. Sadakat, büyük yalanlar dışında...
Birinin kalbine girerken harcadığın km başı yaktığın mazot, girdikten sonra kalbin hiçbi yerinde yakıt deposu bulamamak daha zor biliyon mu
Komik oldu bu da ya🤣🤣 tekrar benzin alırız
Kalbin içinde yok ama tekrar çıkıp mı alıyoz ya valla uğraşamam park edim de arabanın üstünü örtim bari
Olmadı bir daha girmeyin kalbi de yakın gitsin paraya yazıj:)
Galiba ikisi de, hele de kazanıp kaybetmek daha da zor olmalı
Gönlü değerli insana girmekte zordur baki kalabilmek hele zorun zorudur emek ister zaman ister..
O kalpte kalmak zordur çünkü Yaradanımın biz insanlarda görmek istediği gerçek sevgiyi, her yüreğin kaldırması zordur.
Hepsi birbirinden zor. Doğru insanı bulmak lazım önce. Yanlış insan seni hiçbi yerinde barındırmaz zaten :) günün güzel geçsin❤️
Kalpte kalabilmek daha zordur
Bence kalabilmek zordur
Girişi de çıkışı da bir olanlar oluyor 😊
O kalpte kalabilmek
benim . icin ikiside imkansız
O kalpte kalabilmek daha zor
Giripte oraları ısıtmak önemli olan.
Kalbime girmek zor gireninde çıkması zor
Kalpte kalabilmek daha zor bence
Kalpte kalabilmek daha zordur...
Kalpte kalmak
Her ikiside Zor
o kalpte kalabilmek
Kala bilmek
Girdiğini sanıp orada kalmaya çalışmak en zoru
Girmek bence
Kalabilmek.
Kalabilmek zor tabikide
O kalpte kalabilmek.
Kalpte yer edinmek
Kalmak
Kalbe girmek
Girmek
O kalpte kalabilmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?