Flörte onunla daha fazla konuşmak istemediğimi nasıl söyleyebilirim?

Arkadaşlar bir kızla konuşuyoruz o 22 yaşında ben 24 daha önce sadece mesajlaşarak konuştuk bir birimizi de neredeyse çok az tanıdık. Buluşmak bir kahve içmek için teklifte bulundum ( ilk date için, o bana olur demişti) ve sonra duruma göre sana haber veririm vs dedi ve gelmedi ben de gelmeyeceğini anladığım için tekrar kurcalamadım. Bir iki gün sonra storyme yanıt verdi ve ufaktan tekrar konuşmaya başladık. Daha önce arayayım konuşalım dediğimde müsait olmadığını (aileyle yaşıyor) söyleyip kabul etmemişti. Bugün ilk defa arayıp konuşalım mı dedim ve kabul etti. ( en azından üstüme düşeni yapmak istedim nezaketen) ve sohbet etmek için ve birbirimizle iletişimimiz görmek için aradım. Bir iki dakika konuştuk ancak hiç mi hiç etkilenmedim. Kapatırken neyse daha sonra araşırız deyip kapadık. Onu da kırmadan ( iyi biri, ve güzel biri) nasıl artık konuşmak istemediğimi söylerim veya gösteririm. Hiç bir şey olmamış gibi konuşmayı ve aramayı bıraksam olur mu acaba.

Flörte onunla daha fazla konuşmak istemediğimi nasıl söyleyebilirim?
Cevapla