Ben neden toksikliğe, ruh hastalılığına, deliliğe, anormal insanlara çekiliyorum?

Bildiğin öyle şeylere ilgim var. Zoru seviyorum, zor olan bana aşırı çekici geliyo. Toksik ilişki heyecan veriyo, bana sert davranan üzen erkek seksi geliyo :d

Sonra da huzur istiyorum diye ağlıyorum. Cidden iyi değilim. ya da derinlerde bir yerlerde psikolojik bir şey var. Ayrıca bazı insanlar böyle olur biliyorum. Neyse biraz canım yanınca yine lanet olsun derim huzur ararım. Hep aynı döngü...

Güncellemeler
1 yıl
Cevaplar şaka gibi. Bi laf var ya bin söyle bin ah işit falan. Sorularıma gelmeyenler hatta beni görmemek için beni takipten çıkanlar bile bi fırsat bulup beni YERMEK için pusuda bekliyomuş
Güncellemeler
1 yıl
Bir söyle * bin ah işit.. Buna da laf edersiniz ay yanlış biliyor diye zannedip. 💁‍♀️
Ben neden toksikliğe, ruh hastalılığına, deliliğe, anormal insanlara çekiliyorum?
Cevapla