Sürekli yanlızım bundan kurtuluş yok mu depresyondayım Sürekli dışlanıyorum neden böyle tek çare ölümmü?

Kimse beni sevmiyor herkes benden kaçıyor. Bende insanlara çok önem veriyorum. Ama kimsem yok yanlızım. Depresyona girdim hayattan zevk almıyorum. herkes aptal olduğumu söylüyor. Hiç özgüvenim de yok. Kendimi herşeyin dışında hissediyorum. Ölmeden kurtuluş yok sanırım :((( hayatım hiç sevgilim bile olmadı çünkü herkes benden kaçıyor
Sürekli yanlızım bundan kurtuluş yok mu depresyondayım Sürekli dışlanıyorum neden böyle tek çare ölümmü?
Cevapla