Kendimden 20 yaş büyük birine aşık oldum ve işin benim için güzel tarafı aşkımız karşılıklı ama onun annesi sıkıntı ne yapmalıyım?

Benim ailem her türlü onay veriyor arkamızda duruyor karşı tarafın da bütün ailesi onay veriyor fakat annesi onay vermiyor çok yaş farkı var aranızda ileride ayrılacağınıza şimdi ayrılın diyor ve ben ne yapacağımı bilmiyorum birbirimize de çok aşığız ondan ayrılmak istemiyorum onunla evlenip çoluk çocuğa karışmak istiyorum bu arada benim yaşım 25 onun yaşı 45 ve daha önce hiç evlenmemiş o da benim gibi
Kendimden 20 yaş büyük birine aşık oldum ve işin benim için güzel tarafı aşkımız karşılıklı ama onun annesi sıkıntı ne yapmalıyım?
Cevapla