7 aylık evliyiz kocamla birbirimizi yiyoruz. 1 sene dolmadan normal mi?

Aynı evin içine girilmeden anlaşılmıyormuş. Ağzımda sürekli boşanma lafı şimdi oda alıştı söylüyor. İkimizde iyi insanlarız aslında ve çok severek evlendik fikir ayrılıkları ego çatışmaları yaşıyoruz. Çok yoruldum ya. Varlığı güven veriyor aslında iyi bir adam ayrılmak istemiyorum. Nasıl düzelicek ayda 3 kere kavga ediyoruz?

7 aylık evliyiz kocamla birbirimizi yiyoruz. 1 sene dolmadan normal mi?
Cevapla