Sevdiğiniz adama/kadına bir iz bırakmak isteseydiniz bu ne olurdu?

'Unutulmak dokunur ya her insana' der ya Sezen; ne kadar acı olsa da doğrudur... Olaki şartlar beklediğiniz gibi gelişmedi ve hayatından çıkmak durumunda kaldınız unutulmamak için nasıl bir iz bırakırsınız? Bazı şeyler sadece tenler arasında olmak zorunda değil bazen tek bir sözcük sabahlara dek sizi hıçkıra hıçkıra ağlatabilir... Bazı şeyler sadece ruhlar arasında olmak zorunda değil bazen tek bir koku nefesinizi kesebilir... Bazı şeyler sadece iki kalp arasında olmak zorunda değil bazen bir kalp en çok sevdiğinden sevdiği için yara bırakır, sevgide kalpten çok beyin hasarı alır...

Unutursam Fısılda...
Unutursam Fısılda...
Sevdiğiniz adama/kadına bir iz bırakmak isteseydiniz bu ne olurdu?
Cevapla