Nişanlım beğendiğim gelinliğe pahalı dedi sizce kim haklı?

Nişanda bohça, altın set vs istemedim. Kıyafetimi kendim aldım. Düğün istemiyordum nişanlım ve ailesi ısrar ettiler ve onların başta belirlediği bütçede bir yeri beğendim. Buna rağmen ailesi farklı salonu beğendiği için orayı tutmakta ısrar ettiler. Ben kır düğünü istiyordum ve çok uzattılar bu konuyu. Şimdi sıra gelinliğe geldi ve ben 45000 TL’ye gelinlik beğendim. Ben her şeyde uygun olabilir kafasında olsam da gelinlik konusunda hep hayalimdeki gibi olmasını isterim. Bunu da baştan söyledim nişanlıma. Gelinliğin fiyatını duyunca çok pahalı dedi 20000’e falan da var dedi. Ben çok kırıldım ve cidden baktığım hiçbir yerde o fiyata gelinlik yok. 30000’den başlıyor. Sizce kim haklı bu durumda?

Nişanlım beğendiğim gelinliğe pahalı dedi sizce kim haklı?
Cevapla