27 yaşındayım ve günde en az 400 insan görüyorum. Buna rağmen yalnızım. Neyi düzeltmeliyim?

Evde kapalı da değilim yani. Çirkin de değilim. Süper de değilim. Ortayımm.

27 yaşındayım ve günde en az 400 insan görüyorum. Buna rağmen yalnızım. Neyi düzeltmeliyim?
Cevapla