Hayatıma dokunanlar oldu benim de. Kimini sevgiyle andım... Kimini ah'la, sitemle. Kimi dost oldu, özümde kaldı... Kimi ara sıra sözümde. Kimi hala aklımda... Esamisi okunmuyor kiminin. Ama sen sevgilim... Ruhu ruhuma denk düşenim. Sen merak etme sakın. Benim sol yanım, hep senin.
Birhan Eroğlu
Bazen ne olursa olsun ayrılsak da insan kötü anıları unutuyor ama iyi anıları unutamıyor sanırım...
Günaydınlar olsun 😊 yollarınız ayrılsa bile kalbinizin ayrılmadığı /ayrılamadığı insanlar var mı?
En İyi Cevaplar