Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılAşkta birini hayatının merkezine koymak, hem romantik bir ideal hem de riskli bir davranış olarak değerlendirilebilir. İşte bu konunun farklı yönleri: Romantik İdeal: Aşkın gücüne ve bağlılığına inanmak: Birini hayatının merkezine koymak, ona duyulan derin sevgi ve bağlılığın bir ifadesi olarak görülebilir.
"Ruh eşi" kavramı: Bazı insanlar, hayatlarının anlamını bulduklarına ve bu kişinin kendilerini tamamladığına inanırlar.
Romantik filmler ve kitaplar: Popüler kültür, aşkı her şeyin üstünde tutan ve partneri merkeze alan ilişkileri idealize eder.
Kırılma Riski: Bağımlılık ve özgüven kaybı: Partneri merkeze almak, kişinin kendi kimliğini ve özgüvenini kaybetmesine neden olabilir.
Hayal kırıklığı: Beklentilerin karşılanmaması veya ilişkinin sona ermesi, büyük bir hayal kırıklığına ve acıya yol açabilir.
Diğer alanların ihmali: Aşkın her şeyin önüne geçmesi, kişinin ailesi, arkadaşları, kariyeri ve hobileri gibi diğer önemli alanları ihmal etmesine neden olabilir.
Kontrol ve sahiplenme: Partneri merkeze almak, onu kontrol etme ve sahiplenme isteğiyle ilişkilendirilebilir, bu da sağlıksız bir ilişki dinamiğine yol açabilir.12 Yorumla
Soran1 yılGüzel yorumun için teşekkür ederim kardeşim jdjjd💙
- 1 yıl
Rica ederim kardeşim sdjsdj 🥳🌺
En İyi Cevaplar
1 yılAşkta birini hayatının merkezine koymak, duygusal olarak yoğun ve derin bir bağ kurmayı ifade eder. Bu, çoğu zaman aşkın büyüsünün bir parçasıdır; birini çok sevdiğinde, onunla her şeyin daha anlamlı olduğunu hissedebilirsin. Ancak, birini hayatının merkezine koymanın, bazı açılardan riskli olabileceğini de unutmamak gerekir. Aşkla birlikte, dengeyi korumak çok önemlidir. Eğer birini tamamen merkeze koyarsan, bazen kendi kimliğini veya ihtiyaçlarını ihmal edebilirsin. Bu durum, zamanla yalnızca ilişkinin üzerinde odaklanmanıza ve kendi yaşamınızdaki diğer önemli alanları (arkadaşlıklar, kariyer, kişisel gelişim vb.) göz ardı etmene yol açabilir. Bu, ilişkiyi idealize etmenin ve onunla her şeyi bütünleştirmenin bir sonucu olabilir. Eğer bu ilişki bir noktada zedelenirse, bu durum seni çok derinden etkileyebilir. Çünkü o kişiye çok fazla duygusal yatırım yapmışsındır ve bu durum, bir kayıp ya da ayrılık durumunda daha büyük bir acı yaratabilir. Kırılganlık, bu tür bir bağın doğal bir parçası olabilir. Eğer kişi de aynı derecede bağlı ve sorumluluk taşıyan bir yaklaşım benimsemezse, bu dengesizlik duygusal olarak daha zorlayıcı olabilir. Sağlıklı bir ilişkinin temeli, her iki bireyin de kendi hayatına ve kimliğine saygı göstermesiyle şekillenir. Aşk, iki kişinin birbirini destekleyerek birbirinin hayatında önemli bir yer tutması olmalıdır, fakat her iki tarafın da bağımsızlıklarını kaybetmemeleri gerekir. Kendi ilgi alanlarına, kişisel hedeflerine ve arkadaşlıklarına sahip olmak, hem bireysel mutluluğu artırır hem de ilişkideki dengeyi sağlar. Sonuç olarak, birini hayatının merkezine koymak, onunla derin bir bağ kurmanı sağlayabilir, ancak dengeyi sağlamak ve kendi kimliğini kaybetmemek de önemli. Aşkın, birbirini destekleyerek ve birlikte büyüyerek yaşandığı bir alan olması en sağlıklı olanıdır.
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 465 cevap paylaştı.
1 yılHerşeyini ona odaklamak tam anlamıyla doğru değil
10 Yorumla
Aşkta denge önemli. Onu önemse, hayatına kat, birlikte büyü ama kendi merkezinden de sapma. Kendini kaybedersen, aşk bile seni bulamaz. Yani sev ama körleşme. Ver ama tükenme. İç içe geçin ama birbirinizi yutmayın. Merkez sen ol. O kişi senin etrafında değil, yanında dönsün.
30 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
14Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Ben hep hayatımın merkezine koydum, hep hayatımın merkezine şey ettiler! 😅
Doğru yanlış önemi yok, seviyorsam, hayatımdır, hayatımın anlamı, anlamlaştıranım! 😅12 Yorumla
Soran1 yılDemek ki loymamak gerekiyormuş🥳
- 1 yıl
Aslında öyle ama içimden gelen de böyle 😅
1 yılKullanılmak için en büyük sebep olur böyle şeylere gerek yok ama kalp bunu dinlemiyor bazen maalesef bu hataya düşüyoruz
11 Yorumla
Soran1 yılMaalesef efendim
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılSeni seviyorum seni hayatımın devamında yanımda görmek istiyorum demek bir erkeğe gel beni aldat gel beni üz gel benim kalbimi kır gel beni duvardan duvara vur gel benim içimden geç gel benim bütün duygularımı mahvet demek ile eşdeğer
10 Yorumla
u 1 yılDoğru veya yanlış, başka türlüsünü bilmem ben
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Kimseyi hayatının merkezine koymayacaksin kırılan oluyorsun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
1 yılİnsan eşini hayatının merkezine koyar gadası
11 Yorumla
Soran1 yılBence de Gadam
Bu, aslında aşkla gururun tam ortasında bir yerde duran o kırılgan çizgi… Birini hayatının merkezine koymak, o kişiyi bir yere yerleştirmekten çok daha fazlası. Bu, kendi içinin tahtına başka birini oturtmak gibi. Ve işte asıl mesele de burada başlıyor: Taht seninse, neden başkasına bırakıyorsun?
Aşk, elbette fedakârlık ister, içtenlik ister. Ama bu, kendinden vazgeçmek değil. Birini hayatının merkezine koyduğunda, istemeden de olsa kendi etrafında dönmeyi bırakıyorsun. Artık onun mutluluğu senin pusulan oluyor, onun sevgisi senin aynan... Ama ne zaman o kişi uzaklaşsa, hayatın ekseni kayıyor, sen dengeni yitiriyorsun. Çünkü senin merkezinde artık sen yoksun.
Bu yüzden biri senin hayatına dahil olduğunda, onunla yürümek güzel, ama onun etrafında dönmek tehlikelidir. Çünkü en sağlam bağlar bile bazen çözülür. İnsan değişir, duygular değişir. Ve sen kendini tamamen ona göre şekillendirmişsen, o gittiğinde sen de gidersin.
Oysa aşk, iki tamamlanmış insanın birbirine dokunmasıdır. Biri merkez, diğeri çember değil. İki merkez, aynı yöne yürür. Gerçek aşk, birbirinin dünyasında kaybolmak değil; birlikte yeni bir dünya kurabilmektir. Sen kendi iç dünyanı yıkıp onun içinde yaşamaya çalışırsan, o dünyada evi olmayan bir yabancıya dönüşürsün.
10 Yorumla
1 yılİnsan seviyorsa gerçekten en çok kendisini sevmeli. Kimseyi hayatının merkezine koymak doğru değil.. Zaten insanların yüzde doksan dokuzu yanlış kişi olduklarını ısrarla ispatlıyorlar, yüzde birlik doğru kişiye gelene dek insan şu hayattaki tek değerli varlığı olan biricik kendisini beş para etmez değersiz ruh hastası tipler hatırına israf etmemeli.. Aşk yoğun bir duygu bile olsa gerçekten hayatın merkezine insanın kendisinden başka birini koymasını hiçbir kimse haketmiyor kesinlikle. Sağlıklı bir insan hayatın merkezine her zaman sadece kendisini koymalı. Hayat insanın kendisinden etrafına yayılmalı.. Yoksa insanlar merkezde olmayı haketmiyorlar da, taşıyamıyorlar da böylesi bir lûtfu, sonu nankörlükle bitiyor daima..
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Eğer hayatının merkezine sadece birini koyarsan, diğer alanlar kendin, hayallerin, arkadaşların, işin ikinci planda kalmaya başlar. Bu da seni o kişiye bağımlı hale getirebilir. Kırıldığında toparlanmak çok daha zor olur.
Gerçek, güçlü bir ilişki iki bireyin kendi hayatlarını da sürdürebildiği, ama birlikte bir bağ kurabildiği yerde filizlenir. Yani sen kendi merkezinde, o da kendi merkezinde olur… ve ortada buluşursunuz.
Biri her şeyin olursa, onu kaybetmek "her şeyi" kaybetmek gibi gelir. Bu da hem seni yorar hem de ilişkide karşı tarafa istemeden baskı yapar.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılSevdiğim kişiye elbette değer veririm ve onu hayatımın merkezine koyarım. Ancak bu merkezde ikimiz de eşit olmalıyız. Bir ilişkide eşitlik her zaman daha sağlıklı ve dengeli bir bağ kurulmasını sağlar.
“Asla kendinizden ödün vermeyin”
12 Yorumla
Soran1 yılEşitlik önemliii
- 1 yıl
Aynen de öyle
Ben hayatım boyunca şunu gördüm bana değer vermeyen bana kıymet vermeyen kısacası bana kendimi değerli hissettirmeyen hiçbir insana hayatımın merkezine koymak yanlış bir yaklaşım olur, bir insanı sevebiliriz bir insana aşık olabiliriz değer verebiliriz Ama şunu hiçbir zaman unutmayalım hayatımızı alacağımız insanlar. Karşılıklı bir şekilde bize de değer veren insanlar olması gerekir, öyle olmadıktan sonra hayatının merkezine koyarsan hayatının içine eder gider.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılHayatının merkezine kimi koyarsan koy elde edeceğin tek şey hayel kırıklığı ve mutsuzluk olur çünkü onun ekseni etrafında döner özünü kişiliğini kaybedersin
13 Yorumla
Soran1 yılHaklısın ablam
- 1 yıl
Sus farkındayım 😂
Soran1 yılHahahahaha
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Birini hayatının merkezine koymak isteyerek yapılan bir şey değil, sevginin çokluğundan ötürü olan bir şey.
Kalp gümbür gümbür onun için attıktan sonra akıl ne dese boş.. Saçma sapan işler 😅15 Yorumla
Soran1 yılAma koymayalımmm🥺
Soran1 yılHaha bu ben ama
Soran1 yılEvet öyle valla🥺🧐
Aşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı. Hayatının merkezi kendin olmalısın!
Kendini hayat merkezi yapıp sever sayarsan birgün herkesin hayatın da merkez olabilirsin.11 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
1 yılÖnem verilmeli de hayatın merkezine koymak ya da çok abartmak olumlu şeylerle sonuçlanmıyor her şey dozunda olmalı
11 Yorumla
Soran1 yılAynen jxkdk
1 yılKırılmaya davet kesinlikle. Kimseyi kendinden hariç kimseyi insan hayatının merkezine yerleştirmemli.
11 Yorumla
Soran1 yılhıhimmmm bence de
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılKimseyi hayatımın merkezine koymuyorum. Her an her şey olabilir
21 Yorumla
Soran1 yılÇok güzelll
1 yılHiç kimseyi merkeze koymayacaksın kendini koy sadece 😃
19 Yorumla
Soran1 yılSen kimsin yaa hahajjakqlakakaka gitmemis miydin sen 😋😋😋 jsjdj alınma bak jsjsj
- 1 yıl
Bırakamadın ya jssjjss
Soran1 yılDün o kadar dedim kskskdk
- 1 yıl
Bazen vazgeçmeye çalışırsın uğraştım o kadar girmemek için ama burayı unutmak kolay değil şu an zamanı değil burayı silmenin zamanı gelince aklıma bile gelmeyecek 😂
Soran1 yılHahahha ben de dedim dün sana ama işte kankaa sözü dinlenmedi hajsjjsd
- 1 yıl
Seni dinleyecek bir daha söz kanka sözü 😅😗
Soran1 yılHahahahsh Hadi bakalım 😗
- 1 yıl
Sorry yanlış emoji attım göz kırpma olacaktı sjsjjss
Soran1 yılHahahahha ben de bende hajjsjsks
Sürekli bu sefer umursamayacağım diyip 2 gün sonra hayatımın merkezine koyan kişi benim maalesef 🥲
13 Yorumla
Soran1 yılbirde ben
Soran1 yılİnşallah kardeşim hsjjdd
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılhayatimin merkezine koymicaksam, o kadar sevmiceksem neden sevgilim kii ahshahsh
13 Yorumla
Soran1 yılYaa dikkat et üzülme kankamm
- 1 yıl
tesekkur ederiim uzulmeem insallaah
Soran1 yılİnşallah kankammmMmmmm 🥰
1 yılKırılmaya değer bence. Doğru kişiyi bulduğuna emin oluncaya dek asla birini merkeze koymam
13 Yorumla
Soran1 yılAferin sesi güzel kiz
- 1 yıl
Ya dsakdsjsdk teşekkür ederimm
Soran1 yılHahshhshsh rica abicim
1 yılKırılmaya davetiye bence. Kendinden başka kimseyi ön planda tutmamamız gerekir.
12 Yorumla
Soran1 yılAynennn
- 1 yıl
🙂🙂
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılKırılmaya davetiye bence eğer bu insan iki değerle değişen bir insansa özellikle. ✨🤔
15 Yorumla
Soran1 yılBence de yaa
- 1 yıl
Maalesef keşke insanlar kıymet bilseler
Soran1 yılKeşkee nankörlerrrr
- 1 yıl
Hain alçaklar jkll
Soran1 yılHahahsjj jdjd
Bence en güzeli; birini sevebilmek ama kendi merkezini koruyabilmek. Bu da kolay değil. Çünkü sevince insan doğal olarak daha çok vermek, daha çok paylaşmak istiyor. Ama öğrendim ki, merkezinden çıkan biri bir gün kendine dönemezse, çok şey kaybediyor.
20 Yorumla
1 yılNe kırılmak tövbe paramparça eder insanı kim daha çok sever hayatının merkezine alırsa o kişiyi bitmek bilmeyen borç gibi öder durursun psk bozulur evden çıkamazsın hergün yakınır kimseye anlatamazsın kimseden yardım istemezsin kimse sana yardım etmez
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Doğru değil merkeze koyduğun herkes bir gün o kalbi derinden yaralar.. Sev sev elbet ama onun dışında da bir hayatın işin gücün, ailen arkadaşın olduğunu unutma kendine özel alanın olsun
10 YorumlaHayatının merkezine birini çok koyan birisi olarak söylüyorum acı vermekten başka bir işe yaramıyor çünkü yaranamazsin bencil olacaksın bu zamandan çünkü beklenti halinde olmak ve cevabı alamamak yıpratıyor oda seni hayatının merkezine koyuyor ise o zmn başka
10 Yorumlakimseyi hayatının merkezine koymamalısın. Zaten bir uğraşın, işin vs üzerine yogunlastıgın bir amacın olmalı sevdiğin kişi de hayatında bonus olarak var olmalı.
10 YorumlaBir insana bağlı değil de bağımlı iseniz bu aşk acısı verir bunun hayatının merkezine koymakla alakası yok. Hayatının merkezine koyarsan sonradan sadece pişman olursun.
10 Yorumla
1 yılKimseyi hayatınızın merkezine koymayın en sonda kenarda kalırsınız.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Hayatının merkezinde sen olmasın baskasi değil yoksa verdigin değere pişman oluyorsun
10 YorumlaAşırı mantıksız, kimse kimseyi hayatının merkezine koymasın sonra çok üzülür.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u 1 yılSonra kendini vazgeçilmez görüp yedekte tutar seni.
10 Yorumla Kimseyi merkeze almamak lazım yıkım ağır oluyor.
10 Yorumla
1 yılTamamen kırılmaya davetiye. Hele bu devirde no no no..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılKesinlikle üzülürsünüz kendinize bunu yapmayın 💁♀️
10 Yorumla
1 yılYani öyle bir şey yapmayın ya da sonucuna katlanın derim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılBaşkasını kendinin önünde tutmak en büyük hata olabilir
10 Yorumla O yüzden hayatımın merkezine kendimi koydum ☺️
221 Yorumla
Soran1 yılEn güzeli, böyle daha mutlu olursun.
Soran1 yılBen de kendime tavsiye ediyorum da, sadece tavsiye ile kalıyor. :D
Soran1 yılEvet 🙃
Soran1 yılÜzülüyorum zaten 🤦🏻♂️😄
Soran1 yılEvet 28 ama üzülüyor insan 🙃
Soran1 yılSen neden üzüldün 🤭
Soran1 yılHahha Burcun ne yengeç mi😂
Soran1 yılYengeçler de duygusal oluyor sanırım. d jjdjd 🤦🏻♂️😄
Soran1 yılYaa sert ama eğlenceli bir mizahın var sankii 🌸
Soran1 yılAma ben de kibarımm 🥳🌸
Soran1 yılTeşekkür ederim Melis Hanim 🙏
Bende hayatımın merkezine koymuştum aldattı neler neler yaptı. Sonra baktım ki değmezmiş. Değecek insana sevginizi verin kıymet bilene sizi sevene verin o değeri
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılYapılan hatalardan biri jdjd sana saygı durmayacak
15 Yorumla
Soran1 yılSen yaşıyor muydun jsjs
- 1 yıl
Sorma yüce honos jcjdjfjdjd kapıyı kilitledi jsjajajajaja
Soran1 yılHahhshs Ah kekcim A.101'de kilitli mi kaldin jsjsj
- 1 yıl
Ahahashs yüce honosun marketi olmaz jdjd
Soran1 yılHahshsh Şato şato
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılEn doğru insan bile olsa doğru değil
11 Yorumla
Soran1 yılHaklısın. d
Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Gel beni kır, üz, hırpala demekle aynı şey.
13 Yorumla
Soran1 yılDoğru dediniz efendim
Soran1 yıl🌸🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılKırılmak için şahane bir davet
17 Yorumla
Soran1 yılDoğru
- 1 yıl
Tabii
Soran1 yıl🥺🥺
- 1 yıl
Allah Allah ne oldu 🧐
Soran1 yılBilmiyorum jjsjd
- 1 yıl
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Soran1 yıl🌸🌸 🥳🤦🏻♂️🤦🏻♂️
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılHayır çok yanlış bence bu
11 Yorumla
Soran1 yıldoğru dedin kral
1 yılKız ne kadar güzel ağlamış yahu. Makyaj akamamış.
Hayatın merkezi biziz. Yan rollerdekiler tabiki de üzer vs vs ama yıkamaz.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılNe koyarsan oda o kadar koyar dikkatli kontrollü
11 Yorumla
Soran1 yılOlması gerekenn
Al beni kullan demek başka bişey değil
11 Yorumla
Soran1 yılAynen
kendi sınırı çerçevesinde ihlal etmeden kalbinin merkezine koyabilir...
10 Yorumla
1 yılKişiye göre değşir bi durum bu
20 YorumlaBence büyük bir hata. Denendi , onaylandı.
20 Yorumla
1 yılBu durum kendini üzmekten başka bir işe yaramaz.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
1 yılHata kesinlikle
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
1 yılKırılmaya davetiyle
10 Yorumla Doğru yaptığımız bir hata
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı.
1 yılHata ama hep yaparım 🤦🏽♀️
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
1 yılMerkeze koymak dogru değil
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılHayır değil merkezde hep kendin olacaksın
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Merkeze yakın yerlerde olmalı ama sevince
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılHayatının merkezinde sadece sen olmalısın.
10 Yorumla - Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aşkta birini hayatının merkezine koymak doğru mu, yoksa kırılmaya davetiye mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 