Çok sevildiğiniz kişiye yeteri kadar değer vermediğiniz için sonradan pişman oldunuz mu?

Ayrıldıktan sonra o kişiyi kaybettiğiniz için pişman oldunuz mu?
Çok sevildiğiniz kişiye yeteri kadar değer vermediğiniz için sonradan pişman oldunuz mu?
Cevapla