Süper egosu çok yüksek birisi ( süper egoyu kibir sananlar cevaplamasınlar bile ) hep günlük tutar ve benden saklar telefonunda bende yıllardır okumaya çalışırdım ve dün gece okudum resmen beynimden vurulmuşa döndüm ya
ilk olarak benimle sevgili olduğu 2-3 yıldan heyecanlarından güzel güzel bahsetmiş
sonra sorunlar anlaşamadığımızdan ruhuna iyi gelmediğimden mutsuz olduğundan bahsetmiş
sonra o sırada onun etrafında dolanan iki kız vardı onlardan bahsetmiş başka olasılıklar olabilirdi gençliğin heyecanıyla yanlış yaptım kızın hakkına girdim ( benim ) demiş
Benimle bir şeyler yaşadığı için ayrılmak artık imkansız sorumluluk alıcaz demiş
şu an 2 yıllık evliyiz evliliğimizden mutluluğumuzdan iyi birisi oluşumdan sürekli bahsediyor ama yalnız hissediyomuş beyefendi çünkü ben onu anlamıyo muşum ona bağımlıymışım ona yeni bir şey katmıyormuşum kendimi geliştirmiyormuşum da muşum ben neymişim kısacası ya
Zaten bu konuları aramzıda konuşurduk ama günlüğünde çok kırıcı bir üslupla anlatmış bunları
Nasıl tepki vermem gerekiyor şu an inanın bilmiyorum büyükler yardımcı olabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer