Kocamın günlüğünde benimle zorunluluktan evlendiği yazıyor , ben şu an nasıl davranmalıyım?

Süper egosu çok yüksek birisi ( süper egoyu kibir sananlar cevaplamasınlar bile ) hep günlük tutar ve benden saklar telefonunda bende yıllardır okumaya çalışırdım ve dün gece okudum resmen beynimden vurulmuşa döndüm ya

ilk olarak benimle sevgili olduğu 2-3 yıldan heyecanlarından güzel güzel bahsetmiş

sonra sorunlar anlaşamadığımızdan ruhuna iyi gelmediğimden mutsuz olduğundan bahsetmiş

sonra o sırada onun etrafında dolanan iki kız vardı onlardan bahsetmiş başka olasılıklar olabilirdi gençliğin heyecanıyla yanlış yaptım kızın hakkına girdim ( benim ) demiş

Benimle bir şeyler yaşadığı için ayrılmak artık imkansız sorumluluk alıcaz demiş

şu an 2 yıllık evliyiz evliliğimizden mutluluğumuzdan iyi birisi oluşumdan sürekli bahsediyor ama yalnız hissediyomuş beyefendi çünkü ben onu anlamıyo muşum ona bağımlıymışım ona yeni bir şey katmıyormuşum kendimi geliştirmiyormuşum da muşum ben neymişim kısacası ya

Zaten bu konuları aramzıda konuşurduk ama günlüğünde çok kırıcı bir üslupla anlatmış bunları

Nasıl tepki vermem gerekiyor şu an inanın bilmiyorum büyükler yardımcı olabilir mi?

Kocamın günlüğünde benimle zorunluluktan evlendiği yazıyor , ben şu an nasıl davranmalıyım?
Cevapla