Yeni evlendik 2 hafta oldu bir pastanede garson olarak calisiyorum evlenmeden oncede calisiyordum esimde bunu biliyordu sabah 9dan aksam gec saate kadar bazen pastanede kaliyorum esim isten ayrilmami istiyor sana daha rahat bir is ayarlarim diyor saatleri daha uygun olur diyor ama sizce ne yapmaliyim
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlis anlasilma olmus bazen saat 20 21e kadar pastanede durmam gerekebiliyor
Yeni evlendim kocam isten ayrilmami istoyor ne yapmaliyim?
önce ayarlasın işi sonra çık pastaneden. eğer ayarlamadan çıkarsan yalan olur senin çalışma hayatı... Beceremem diyede düşünme öğretildikten sonra her şeyi halledersin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İşi bırak evde rahatına bak evinin kraliçesi olmanız daha iyi değil mi
Evde bos bos duruyorum ama
Litap oku spor yap kendine bakım yap yapacağınız çok şeyler var
Insan bi yerden sonra bikiyor ama yap yap nereye kadar
Bi hobi edinin mesela
Var zaten hobilerim
Evinin hanımı olun bu sizin için daha iyi
Ama her gun evde durmak canimi cok sıkıyor
Sizin için daha güvenli ve iyidir
Bencede iyi dusunmus sabah 9 gidip aksam gec saat hatta orada kalmak nedir bu nasil is pilotmusun sen
orada yatmiyorum sadece saat 20 21e kadar calisiyorum
12 saatlik is olmaz. Hem durumunuz da iyimis daha uygun iyi rahat ise gec bu firsati vermis esin iste daha ne istiyon…
Illa calismak istiyorsan sana ofis isi ayarlayim dedi ama beceremem ben onu
Nerden biliyon
Daha once hic yapmadim cunku elime yuzume bulastirirm
Merak etme ogrenirsin…
önce ayarlasın işi sonra çık pastaneden. eğer ayarlamadan çıkarsan yalan olur senin çalışma hayatı... Beceremem diyede düşünme öğretildikten sonra her şeyi halledersin
Sonrasında yine çalışmana izin verecekse kabul et bence ama tamamen çalışmana engel olup evde oturmanı istiyorsan en başından buna bir dur demen lazım
neden peki şu an cok mu kıskanc sana aşırı ilgili galiba
Ilgili evet
yeni evli ondna cok sevişme oluyo sanıyorum
Adam haklı yani gece geç saatlere kadar yeni evlisiniz bide
Yani evet biraz zor oluyor
Tabikdie zor olur ya karisisin sonuçta her türlü insan var
Pastanede mi kalıyorsun?
Hayir saat 20 21e kadar pastanede durmam gerekebiliyor bazen
Evde seni istemesi normal ama umarim çözersiniz
Bana ofis isi ayarlamak istiyormus bir arkadasaninin yaninda ama becerebilecegimi sanmiyorum
Evlilikte gec saat senide onu da yorar olacaksa 6 dan sonra bitsin isim. Hayirlisi
Bilmiyorum iste
Yasin kac? 30 ise bu kadar kararsız kalma derim
30um ikinci evliligim bu
Hayirli olsun, bende ayrıldım
Hayirli olsun
Musaitsen mesaj at
Ne icin canim
Sohbet icin
Tek maaş ile olmaz artık
Esimin durumu iyi maddiyattan demedi boyle bisey
Dogru demis
Yani yaptigim isten utandigi icin degil dimi
Yokta garsonluk birsuru gereksiz insanlarla ugrasmak o yuzden kiskanmistir
Kolay is degil tabi ama lise mezunu bile degilim ben o egitime o is yani
Yani seninle vakit gecirmek istiyor anla biraz yanii
O da var tabi
Dedigini yap derim
Ayrıl
Ne alaka
İşten ayrıl
Ayrıl sende
Neden ki gece nasıl peki?