Arkadaşlar sevgılım aldattı bende aldattım odesmıs oluyorum degılmı? doğru düzgün cevap verırsenız sevınırım?

Herkes farklı konuşuyor sonuçta yaptım odestım anlamadım yani ne yapmalıyım ayrıldı benden ama gıdıp ona yalvarayımmı ne yapayım sonuçta ikimiz bırbırımızı aldattık. Yaptıkları aklıma gelıyor sonra dıyorum yalvarma ıkı arada bır derede kaldım ne yapmalıyım bılmıyorum. Odesmıs oluyorum ama degılmı? burada herkes farklı farklı cevaplar yazıyor kim doğru söylüyor bilmiyorum ne yapacağımı da şaşırdım
Arkadaşlar sevgılım aldattı bende aldattım odesmıs oluyorum degılmı? doğru düzgün cevap verırsenız sevınırım?
Cevapla