AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
Senin ki gönül eglendirme
O da bir şey ben başlamadan bitiyor
Acaba sıkıntı sende olabilir mi 🫢
Hayır
Çünkü çok güzel bir kızsın ondan kuzum.
Canım ne alakası var
sorun sende mi kuzen
Kuzen?
sendeymiş tamam
Senden olmaz, normal
Dön bi aynayı kendine tut bakalım senden olur mu
Son ilişkim 3.5 seneydi. İyi akşamlar çocuğum
En kısa ilişkim de 2 seneydi çocuğum
😂😂komiksiniz gerçekten acaba niye sürdü beni ne kdr taniyosn ki hakkımda bu karara variyosn haddini bil önce evet cinsellik verseydm benimde sürerdi esc arıyorlardı çok şükür ki yanlış insanlarla olmaktan kurtulmuşm ama seninkide bak yazık sürmüş sürmüş bi sonuca varamamissa sayın abi iyi gecoooo
Seni tanımıyorum. Kendi üslubunla kendi kimliğini zaten yansıtıyorsun. Ciddi sorulması gereken sorunu ciddi sormuşken, lakaid bir açıklama eklemişsin. Zaten kısa süren ilişkide olayı cinselliğe vurman da ayrı bir garip. Ben 3,5 yıllık ilişkimde 2 yıl hiçbir şey yaşamadım. Cümlenin sonundaki Türkçe kelimeyi bozmandan bile katlanılmayacak birisi olduğunu gösteriyor çocuğum. En iyisi bildirimlerini kapatmak. Sana aşık olan adama Allah sabır versin hahahaha
Aynen o yüzden ayrılırken sen çok iyisin bizden iyisini hakediyosn diyolar aynen bana 2 gün yazmayan erkeğe bile anlayış gösterdim sen neyden bahsediyorsun ne anlatiyosn sen bans benim kdr ilişkisnde saygılı olan bir tane Allahın kulu yoktur her iddasinada varım sana bir şey kanıtlamak zorunda değilim adamına göre muamele düzgün cevap verseydin düzgün yanıt alırdn ha bu arada birini elestiriken 2 defa düşün.
Sende bir sorun var demek ki
Aynen çok iyiyim
Aynen
Çok lafazan birisin
Tamam
maymun iştahlı seni
Evet öyleyim ohhh
ah aah 15 yaş genç olsaydım
Ucuz ve basitsin
Al al günah al hoşuma gidiyor
Deneme tahtası gibi sürekli manit değiştiren kıza başka ne diyim
İşin içeriğini bilmeden konuşma pek sabırlı biri değilim
Sabırlı değilsin diye herkesin malı olmuşsun işte akılsız kızım benim
Olum 26 yaşındayım bugüne kdr tek bir şey yaşamadım hala bakireyim 10 senedir kimsenin dudağı dudağıma bile değmiyor kimseye temas etmiyorum 3 senedir bir erkeğe bulusmaidm bide kimseye nude de atmadım etmedim bana öyle yaklaşanları hayatımdan çıkardım sırf iyi biri olduğum için hepsi bıraktı sen çok iyisin dediler bilip bilmeden konuşma
Bana denk gelsen onlar gibi davranmazdım bana denk gelen kızlar da afedersin gel beni elle diyen kızlardı ama ellemedim zaten sevgilim olmadı temizim
Her kıza da patlak diyemezsiniz ne kdr ayıp be terbiyesizce beni tanımıyorsun etmiyosn hakkima girdin sen nasıl temizsen bizde öyleyiz nasibimizi bekliyoruz tanımak isteriz hayatımıza alırız ama pislik çıkar burada benim ne suçum var
Ya sürekli manita değiştiren insanlara iyi gözle bakamıyorum kendini deneme tahtası yapma temizsen bile çok sevgili değiştirmek iyi değil
Eee nasıl olacak peki tanimayarak etmeyerek yaş geçiyor ediyor ben kendimi tahta olarak görmüyorum nasıl davranırsan öyle görürlürsn zaten
Herkese bu kadar kolay şans veriyor musun
Hayir ya seçici biriyim aslında ama ne kdr saçma sapan tip varsa bana geliyor anlamıyorum cok sıkıldım
Benle tanış o zaman
önyargılı olmak , kadar kötü bir şey yok.
@çiğdemsii aşırı önyargılıyım
sana tavsiyem olma derim. hatalar genelde bu yüzden yapılıyor.
@çiğdemsii şimdi hiç sevgilisi olmamış kızla sürekli arayışta olan aynı mıdır temiz kalsa bile çok sevgili değiştirmemeli bir kız seçici olmalı her konuda ilki kocası olmalı
kendi tercihi misal benim hiç olmadı. hayatına birini almak istiyorsa, iyi kötü birine denk gelerek bulucak.
@çiğdemsii günümüz ilişkilerini biliyorum o yüzden önyargı ile yaklaştım çok sevgili değiştirdim diyince
@çiğdemsii niye hiç olmadı
bazı sebeplerden ötürü olmadı.
@çiğdemsii ne o sebepler
Soran sen de yazsana niye sustun
özel adı üstünde
Konuşmak istemiyorum sonra sen benimlede konuştun yollusn dersin.
@çiğdemsii merak ettim
Konuştuğun kişilerle nasıl konuştun yüz yüze mi yoksa mesaj olarak mı soran
Sadece mesaj
Nerelisin
Birde reelden sevgilin oldu mu daha önce
Ister 5 ister 10 ben kötü bir şey yapmadım onu her hafta onunla bununla yatana de ben adabimla tanımaya çalışıyorum sadece
sende sorun yok. tanıştığın kişilerde kendini bildikten sonra gerisi boş
tamam sadece sanaldan mı tanıştın diyorum reelde buluştuğun oldu mu
Ben sana talibim konuşmak tanışmak istersen
Soran
böyle konuştuktan sonra seni tanımak isteyecek mi?
@çiğdemsii ben ne şekilde tanıştığını bilmiyordum ki
İnsan gibi açıklasa bizde önyargı yapmazdık
2 ay çok bile.
Ne yaşadığınıda ben bilmiyorum anlatırsan
Demek ki kısa devre yapıyorsun
Bende denemek istiyorum
Tahammülsüzlükten ötürüdür
8 sene yürüttüm
Benim 2 seneydi sjdje
Tahammülsüzlükten oluyor şekerim
Sensindir
sende değil erkeklerde sorun
Yalan dolan
Sıkılırsn
Uyumsuzsun
farklılık seviyorsundur
Sıkılıyorsan
Lanetlenmişsin dostum
Ama cidden bak 2 ayı geçmiyor hiç uzun ilişkim olmadı ve hep onlar bıraktı
peynirleşmişsindir
Lan ne alaka onlar beni birakiyor
hahahah onlar peynirleşmiş o zaman : D
niye bırakıyorlar
Gtümü versem birakmazlar zaten
verme sen gtüne gelmeyecek olanı bulursun elbet
10 SENE Nedir hocam
en güzeli
Kesinlikle modelden
Or§buya mi benziyorum
Yok estağfurullah ama kadına değer vermeyi seven birine rastlayabilmek önemli
Sende sorun var
Niye mesela beni suçladn niye mesela
Çünkü sorun sende olmasaydı bu soruyu sormazdin
Tamam kanka sus beni sinirlendirme lütfen
Tamam kanki
Bilmem ki kibrit
Kibrit edendir
Özledim seni kıvılcım jdjfjcjc
Sen kimdin bere
Bilmem
Benimde öyle 😂🐶