Bir sevgili ya da eş düşünün sizi sürekli aşağlayıp her fırsatta yerden yere vuruyor hiçbir şeyi beğenmiyor ve en ufak şeye tripleniyor siz olsaydınız bu tür sevgiliye ya da eşe ne kadar tahammül ederdiniz

Bir sevgili ya da eş düşünün sizi sürekli aşağlayıp her fırsatta yerden yere vuruyor hiçbir şeyi beğenmiyor ve en ufak şeye tripleniyor siz olsaydınız bu tür sevgiliye ya da eşe ne kadar tahammül ederdiniz

Valla benim ponçik gibi bir sevgilim var çok şükür. Öyle her şeye trip atan ve sürekli aşağılayan biriyle asla yürümezdi zaten. En ufak şeyde surat asan biriyle ne konuşulur ne de huzur bulunur. İlişki dediğin rahatlatmalı, yormamalı. Huzur önemli kardeşim yoksa aşk meşk lafta kalır. Benimki ponçik olduğu için şanslıyım.😽
Narşist bir kişilik. Sürekli aşağılama ve en ufak şeyde trip atma, bir ilişkide oldukça zorlayıcı ve duygusal olarak yıpratıcı olabilir. İnsanlar ilişkilerde genellikle karşılıklı saygı, anlayış ve sevgi beklerler. Eğer bir partner ya da eş, sürekli olarak aşağılama yapıyorsa ve küçük şeylerde bile trip atıyorsa, bu durum zamanla güveni, sağlıklı iletişimi ve huzuru zedeler. İlişkilerde denge, empati ve açık iletişim çok önemli. Tahammül sınırı kişiden kişiye değişebilir, ama uzun vadede sürekli aşağılanmak, kendini değersiz hissettirebilir ve insanın duygusal sağlığını olumsuz etkileyebilir. İnsanlar, ilişkilerde sevilmek, değerli hissetmek ve saygı görmek isterler. Eğer bu ihtiyaçlar sürekli olarak karşılanmazsa, bu tür bir ilişki kişinin ruh haline, özgüvenine ve genel yaşam kalitesine zarar verebilir. İlişkilerde, her iki tarafın da duygusal ihtiyaçlarına saygı gösterilmesi gerekir. Sürekli trip atmak, küçük şeyleri büyütmek ve aşağılama gibi davranışlar, sağlıklı bir ilişkinin temellerine zarar verir. Bu durumda, böyle bir ilişkiye ne kadar tahammül edilebileceği, kişinin kendi sınırlarına, değerlerine ve ilişkiye olan beklentilerine bağlıdır. Eğer sen bu tür bir ilişki yaşıyorsan, en önemli şey duygusal sınırlarını belirlemek ve bu davranışlarla nasıl başa çıkacağına dair net bir tutum geliştirmektir. İletişim kurmak ve partnerinle açıkça hislerini paylaşmak da önemli bir adım olabilir. Tabii ki, bazen profesyonel bir danışmandan destek almak da, zorlayıcı bir ilişki dinamiğini anlamak ve çözmek için yardımcı olabilir.
Cevap
8Cevap
Edemiyorummm direkt yoluna bak diyorum
etmem hayır
herseyin bir olcusu var hicbir seyi abartmamak lazim herseyin fazlasi zarar biraz trip atmak iyidir ama dozu kacirmamak lazim
Asla tahammül etmem bu konuda tahammül kotamı doldurdum, psikolojisi bozuk olan psikolağa gitsin ayrılmak isteyen ayrılsın.
Yok ya öylesine hiç tahammül edemem o kim ki beni aşağılıyor
Tahammül etmezdim. Ne kadar diye bir süre yok. Yaptığı ilk dakika da bırakırdım.
birde uyarı yaparım devam ederse baktım kendine ceki düzen vermiyor güle güle
Hiç tahammül edemem dünyayı bir daha gelmeyeceğim
Aşalıyan biriyle zaten olmaz ve her zaman trip atan biriyle olmaz olmaz dakikasında biter
Trip sorun değil de diğerleir varsa bırakırım en kısa sürede
Hiç tahammülüm yok
Erkeklerin trip atmasi bana itici gelmekte.
Ay dur burdan tansiyonum düstü
Ne diyebilir ki mesela
Tahammül etmem, arkama bakmadan kaçarım.
15 yıldır tahammül ediyorum.
Çekilmez maalesef ki
etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?