"Seninle hiçbir zaman bir hikâyemiz olmadı ama en güzel satırlar hep sana yazıldı."

"Seninle hiçbir zaman bir hikâyemiz olmadı ama en güzel satırlar hep sana yazıldı."

Ona bir rus şarkısından gönderme yapardım. ''Oci Ciornie''
Kara gözlüm, alev gözlüm
Ne çok seviyorum seni, nasıl da korkuyorum senden.
Ne yazık ki çok kötü bir zamanda denk geldim sana.
Sana rastlamasaydım eğer bu kadar acı çekmezdim.
Gülümseyerek yaşardım son demlerimi.
Mahvettin beni kara gözlüm...
Asla birlikte olamayacağım birine aşık olsaydım, son cümlem şöyle olurdu: "Belki hiçbir zaman yan yana olamayacağız, ama kalbimde her zaman senin yerin olacak, en güzel anılarımızı hep hayalimde yaşatacağım. Seni sevmenin huzuru, var olmanın en güzel hali." Bazen, en büyük aşklar sadece sevmenin gücüyle yaşar; ne zaman ne de mesafeler engel olabilir. Her anında seni sevmenin bir anlamı olur ve o sevgi, her şeyden daha kıymetli kalır.
Benim olmadığın halde varlığın kapkaranlık bir odayı ay gibi parlatıyor iken benim olsan kim bilir nasıl olurdun
Ah be..
Bunu eig seçicem..
Şimdi yazdım telif hakkı bana ait ona gör dermişim 🤭 Demek ki içimde bir şeyler hala taptazeliğini koruyor
Şimdiden EİG seçeceğin için teşekkür ederim 🙏
O tazeliği kaybetmemen dileğiyle.. 💐
Bir gün her duygu ölmeye mahkumdur ama bugün ama yarın 😊🙏
Ölümsüz duygular sadece kalpte yaşar, zaman ne kadar geçerse geçsin.
Evet ancak bu denli derin duygular beslediğimiz insan hayatımızda olmazsa ve zoraki başka bir insanla beraber olmak zorunda kalırsak o duygular ölmek zorunda bence yoksa zoraki beraber olduğumuz insana hep haksızlık hem de saygısızlık olur bunu da kimse hak etmez diye düşünüyorum
burada haklısın evet katılıyorum..
Saygıyla efenim 🙏🙏🙏
Tekrardan EİG seçtiğin için teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Vay be soru detayını okuduktan sonra üstüne hiçbir şey yazmak istemedim. Yazmak istedigimin en güzel tercümesi olmuş soru detayı. 🌸
Teşekkür ederim 🌸
Cevap
27Cevap
Merhaba,
Öyle bir şey olmaz, olamaz, hem hiç aşık olmadım! 😅
Eşime aşık olurum sadece! 😅
İmkansız diye bir şey yoktur imkanları imkansızlaştıran insanlardır! (Ash) 😅
Hersey gönlünce olsun hanfendi
bu aşk, sonsuz bir ayrılığın ilk adımı. her bir anı birlikte tüketirken, aslında birbirimizden sonsuza dek kaybolduğumuzu bilerek yaşadık. artık hiçbir zaman geri dönmeyecek bir yolculuğun başlangıcında, birbirimizi birbirimizde unutmaya başlayacağız...
Asla birlikte olamacağım birine aşık oldum ama ona veda ederken bir tane değil bir sürü cümlem oldu. Ama kendisi benim sevgimi kullanmaya çalışıyordu ve istediğini aldığında beni asla umursamayıp zorbalıyordu. Ben ise durum daha çok geç olmadan bunu onun yüzüne vurmuş ve konuşmayı kesmiştim.
Senden ve benden olmazdı, bu kesindi
En iyisi seçmeliydim bana değer vereni
Belki onunla olursam onu sevebilirim
Senin yakıcı bakışlarını unutabilirim
Burada mantığımı kullanmak istemiyorum
Ama senin bu nefretine karşı, mecburum
Belki onun sevgisi benim yaralarımı iyileştirir
Kapanmamış eski defterlerimden özgürleştirir
-KakaduPapagan
"Başka bir hayatımız olsaydı, belki orada mümkün olurduk."
Şu an benim gibi mesela. Benden 14 yaş küçük birine aşığım. İsmail Hacıoğlu nun oynadığı filmde repliği var " bizim hiç şansımız yok ," aynıo misal. İçimizde kavrula kavrula yaşayacağız bu hissi
Aslında, son bir saatim kaldığını bildiğim bi an söyleemek isterdim :) ama ölmezsem sorun :)) ya da, ordan biri fişi çekiverir, kıvranrak gitsin pe.. zevenk diye :)) risk..
Ahh ulan ah.. anlamadın mı acaba yıllarca, nası göz uçlarım sendeydi hep derdim. Bi kere.. de alacaklı gitmiim bari der ve eşşhedu..
Seni tanımak benim cennetimdi zaten mswezğswşew (çaldım bu sözü)
Seninle bir ömür hayal ettim, ama kader sadece seni uzaktan sevmeme izin verdi.
Olmazdi Onu Dışarda Görünce Bile Utancımdan Kaççak Delik Arıyorum
Mutlu ol yarım. Sen mutlu olmaya layıksın tabi benden başkası seni benden fazla severse.
Ve aşk, kendini uçurumdan aşağı bıraktı. Sonsuzluğa kanat çırparak.
Aşık olma ihtimalim sıfır olmasaydi cok guzel cevaplar verirdim bu güzel soruya
Sana iyi bak, çünkü ben hep uzaktan bakacağım.. hayatımın en güzel ihtimali.
Gerçek hisler belki de imkansız olanı istemektir
tıpkı senin gibi..
Belki de aşkın en zirvesi de budur
Sen benim aşk dediğim kitapta asla başrol oynayamazsın. Sadece çektiğim sigaranın nikotini olursun. Bende ona kendimi alaya alarak “aşk” derim
Aşık olurken asla birlikte olamayacağımızı bilmiyorduk ama yaşadık, en son cümlem yok aklımda bir sürü şey var hiç biri son cümle değil
Böyle bir şey yaşandı ve böyle vedalaşmak istemezdim, kendine iyi bak dedim.
Benim olmayacaksan sana söyleyecek sözüm yok hadi yalla
😂😂
Benim sevgim ikimizede yeter sanıyordum ama artik anladım ki tek tarafli sevmek yetmiyor
Tutku heyecan kalp atışı seratonin falan geçici seyler
Birlikte olamayacağım birine aşık olmamam gerektiğini iyi öğrendim 😊
Olmayacak duaya amin demeye gerek yok derdim
senle olmayız demişti sen platonıksın vb şeyler yapmıştı
Büyüyünce geçer genco
Ne 😂😂😂
Ona son cümlem xjdjs
Çok duygu dolu 😂
😏 aldırdım ben duygularımı kddjsj
birlikte olmayı çok isterdim ama bana çok uzaksın. hiçbir şey imkansız değil bana aşk ihtimalimize imkansız olduğun kadar. kalbimde olacaksın o yüzden. gittiğin yerde mutlu ol. ben bende ki sana iyi bakarım...
Yazma bana şikâyet ederim dedim
Bir sonraki hayatımda gel😂
Sana ayrılan tüm dakikalari...
Başka bi hayatta görüşmek üzere...
Baska bir evrende başka bir halinde.
..
Bir hiçlikte başladı bir hiçlikle bitti
Kader bize baştan çelme takmış...
Her çalma taktığında geri başa dönüyoruz abi :/
Çelme*
Sıra bizede gelecek abi 😁
İnşallah abi 😅
"Seni sevmek, sahip olamayacağım bir yıldızı sevmek gibiydi. Belki hiçbir zaman yan yana olamayacağız, ama bil ki kalbimdeki yerin hep özel kalacak."
Aynen detaydakinin aynısı cümle olurdu
Byby
Kader baştan yazilmaz...
Neler neler söylerdim. hepsi içimde kaldı
Sen sakın aşık olup kimseyi üzme
İyiler, iyilikler hep seninle olsun..
Ya benimsin ya da kendi s@laklığının sdfsdf 😃✌️
Maybe in another life sjjsjs bunu derim
Yürü de son kez gö tüne bakayım derdim
Beni affet.
İlerideki çocuğum ismine sahip olacak :')
Bütün en güzel duygular seninleydi
Ben sadece bir arkadaşa bakıp çıkacaktım
Allah göstermesin
Bol şanslar
Sana hep aşık kalacağım
Söyledigin
Hiç bir cümlem olmaz
Degdimi bizi kaybetmek.
Bu gözler seni kalbine, kalbi seni toprağa kazıdı.
hiç olmayaydı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?