Son sorumu sorup rahatlıkla uyuyabilirim artık, İyi geceler... 🌜🌚🌌🌃

Son sorumu sorup rahatlıkla uyuyabilirim artık, İyi geceler... 🌜🌚🌌🌃

Anlamı yok... Kadınlar 18-30 yaş arasında kırmadığı halt kalmıyor... Tabi bunları yaptığı adamlarla lüks yerlerde yiyip içip tatillere gidiyorlar taa ki 28-30 yaşına kadar... Bu yaşlar da anlıyorlar ki onların yerini daha gençler almaya başladı bu sefer de o yaşlar da yaşadıklarını bir adamdan almaya çalışıyım o zaman diyorlar ve kocacık pazarına atılıyorlar. Bunun için gelenekselci dindar namuslu ayakları gibi türlü ve daha sayamıyıcağım 100 lerce metodu uyguluyarak maddi gücü olan birini arıyorlar... Bulduklarında prensesler gibi düğün istiyorlar ve maddi gücü olan erkek de yapıyor sonra bu kızlarımız evleniyor 1-2 yıl sonra o maddi gücü olan adamı bu süre zarfında eritiyor maddi olarak çünkü para harcamak kolay kazanmak zordur. Bu sefer de gidiyim geceleri erkek buluyum diyor gençken üstünde zıpladığım maddi gücü olan ve farklıymış gibi gelen cinsten erkekler düşüriyim ve adamı da o ara zögürüm ben vs diyerek manipüle ederim diyor sosyal medyadan da yedekte 3-5 tane bulunduruyum elimin altında dursun ayda 2 ayda bir de bu adamlara vermeye ayçalara kızlar takılıcağız diyerek gider ve aynı zamanda barlardan da gençlik erkeklerini aramaya koyulur... Sonra Hediyeler gezmeler tatiller istiyor kocadan ama sonun da bunlar azalıyor ya da yapamıyor çünkü kalmıyor maddi gücü... böyle 8-10 lu ilişkiler peşinde koşuyor kadın çünkü kadınlara 1 erkek yetmiyor günümüzde en az 10 erkek lazım ki maddi talepleri olsun tatile gitsin istediği gibi trendyoldan siparişini versin gezsin tozsun güzel evlerde kalsın arabası olsun vs vs... 10000 tane daha talep... Bunları hepsi kısa süreler içinde olsun da istiyor. Sonuçta boşanmalar patlıyor. Evlilikler bitiyor ve evlenilmiyor. Erkekler gecelik ilişki arıyor ve kadınlar da maddi güç sağlıyıcak köleler! KÖLELER! ""!!!""KÖLELELER""!!!""
Bu maddi gücü kullanırken de her anında sosyal medyadan paylaşarak canlı yayınlar vidolarlar ınstagram tiktik vs. ile tüm kadınlara yararark. Bu düşünceyi tüm kadınlara empoze ediyor ve tüm kadınlar bunu talep ediyor memnuniyetislzikler ve rezil kanağlıyıcak berbat şeyler oluyor ilişkiler de evlilikler her şeyde!
Bu durum da porblem kimden doğduğunu size bırakıyorum 😀😂🤣
Az sakin nefes al önce başım döndü okurken yani kik sana naptın bilmiyorum ama belli baya bir dolmuşsun KADIN/KIZLARA
Bu durumun problemi tek bir cinsiyete indirgenemez toplumsal değerlerin erozyona uğraması sosyal medyanın ilişki anlayışını çarpıtması bireylerin doyumsuzlaşması ve samimiyetten uzaklaşması hem kadınlarda hem erkeklerde farklı şekillerde toksik davranışlara yol açıyor
Sadece kadınları suçlamak resmin yarısını görmek olur Gerçek problem insan ilişkilerinin samimiyet ve emek yerine çıkar ve gösterişe dayalı hale gelmesidir.🙂
evlilik anlayışı artık geçerliliğini neden yitirdi adlı sorunun çok detaylı cevabı üstte duruyor.
Erkekler dünyanın oluşumundan beri aynılar. Kadınlara arzu duyuyorlar. onları istiyorlar.
Kadın dünyanın oluşumunun başında hayatta kalmayı doyurulmayı çocuklarının güvende ve sağlıklı büyümesini bakılmasını beklerdi ve kendi de yardım ederdi...
Günümüzde ise bunlar değil. İstediği marka arabaya binip istediği evde yaşamaya istediği zaman dışarı da limitsiz kartıya partilemeye ve farklı bedenlerle ve kişiliklerle takılmaya. Her şeyin kendi istediği şekilde gerçekleşip bunları da ortamlarda özellikle internette kanırta kanırta videolu sesli ve resimli bir şekilde ve booolca paylaşmayı. Bütün bunlar olurken de kocacığının ya da hareminin maddi imkan sağlayıp çocuğuna bakıcılar tutmasını ve tabi hareminin maddi olanaları bu arada tüm gücüyle pompalamasını arzulamakta içten içe kadınlar tam olarak bu beklentide...
Başta söylediğim kadın-erkek beklentilerinde erkek sabit dururken kadın kanserli hücre gibi çıldırmış durumda yaşantı beklentisi!
Olan tek şey bu beklentiler imkansız olan. Ne olursa olsun bu beklenmekte erkeklerden. 3 aşağı 5 yukarı bunlar beklenilmekte. Çoğu da olmadığı için yaftalamalar küçümsemeler hakaretler ve manipülasyonla karşı tarafı piskolojik olarak öldürmek amaçlanmakta ki gerçekten ölsün de bir sonra ki adama gönül rahatlığıyla geçiyim diye 😗
Bunca strese ve hakarete maruz kalıcağına erkekler eh o zaman elimizden ne geliyorsa kendi amacımızı da kaybetmeden nasıl olabiliyorsa öyle yapıyım demek zorunda kalıyor. Evlenmiyor. Günlük gecelik 2-3 aylık hangisini becerebiliyorsa her erkek bunların hepsini yapamaz. böyle ilişkilerim olsun ama evlenmiyim nasılsa ya boşanıcam ya ölücem ya da ölmekten beter kalıcağım diyor ve hangi yöntem olabiliyorsa ona göre bir yol çiziyor.
Peki yorumunuz için teşekkür ederim
@AlininAnnesi72 Evliliklerin neden olmadığını-yürümediğini kendi gördüklerime göre aktarabildiysem ne mutlu.
"Ben teşekkür ederim."
Rica ederim 🙂
Eskiden evlilik kutsaldı, insanlar gerçekten sadakat ve sevgiyle bağlanırdı. Şimdi herkes bencil, çıkarcı. Birlikte yaşlanmak yerine işine gelmezse bırakıp gitmek moda oldu. Güven kalmadı, fedakârlık kalmadı. Devir değişti insanlar sabırsız ve yüzeysel oldu. Evlilik artık pek bir anlam taşımıyor çünkü kimse emek vermeye yanaşmıyor. Her şey hızlı tüketiliyor ilişkiler bile...
Geleneksel evlilik azaldıkça boşanmalar çoğalıyo
Çok haklısın güzel arkadaşım
@sevgisizmelek95
Hayır ben gelenekselim
@CentilmenÇocuk06 millete musallat olma
Sana demediğim için mi
@CentilmenÇocuk06 bana demedigin için değil herkese dediğin için
@CentilmenÇocuk06 kaybol sayfamı kirletme
Kes
Arkadaşıma musallat olmaüc bıçaklarım seni
Muahhh😘😘
Bacım beee kim tutar seni🥳🥳🥳
Pompalıyı çıkarayım hele hahahana
Yok bacım ortalık ka. n gölune döner sen sakla keleşini en iysii 😂😂
Neyseki aneyy beni sakinleştirdin hahahühakü
Evet kuzum dikkat et bir süre engel attım başka hesaplardan geldi şimdide sana musallat olucak
Evet fark etmemişim bile
Balım istersen konuş ya da konuşma senin kendi tercihin ben senin için karşı geldim ama önemli olan senin isteyip istememen bana bakma sen bitanem 💚
Kız deli misin
Sonra millete karışıyor demesiler yavrum
Yok bana serbestsin🥳
Senin iznin olduğu sürece ben yanındayım kisme bir şey diyemez sen istemediğin sürece kim olursa olsun bu herkes için geçerli
😘🙂😘
Cansın🙏🏻🥳
Sende canımsın bacım 💚
😘🤗
Eic teşekkürler
Rica ederim balım
Cevap
19Cevap
yitirmiştir bence de
https://www.instagram.com/p/DHXN-3iCzsK/
şu an ki durum aynen bu izlediğiniz videodaki gibidir. Millet değerleri yitirdi, geride kalanlar da zamanla eriyip gidecek. Çok mu güzel oldu sizce?
Videodan sonra yorum yazınız.
Bence tamamen geçerliliğini yitirdi diyemeyiz ama ciddi şekilde dönüşüme uğradı. Artık insanlar daha çok bireysel mutluluğa, eşitliğe ve karşılıklı anlayışa önem veriyor. Eskiden "aile ne der" diye evlilik yapılırken, şimdi "ben bu kişiyle gerçekten mutlu olur muyum?" diye düşünülüyor. Geleneksel kalıplar yerini daha esnek, modern ilişki dinamiklerine bırakıyor. Ama yine de bazı değerler hâlâ korunuyor, sadece şekil değiştiriyor. İyi geceler bu arada!
Geleneksel evliliklerde erkek para kazanırdı kadına minnet ederdi kadının ailesinde kadına sırtını dönünce mecburen tüm erkeğin ailesine ve erkeğin zulmüne sessiz kalırdı günümüz kadınlar artık tahammül etmiyor tankı erkekler kendilerini düzelten dek
Kesinlikle. Evliliği gereklilik olarak görmüyor artık insanlar.
Usulde asılda metotda yöntemde hata yapılırsa; esasta neticede hataya mahkum olunur.
Düğünüm var benim anlamıyon mu?
Ne zaman?
Bu pazartesi. Nikahlar kıyılmaya başlandı.
Ne zaman?
Bu cuma.
Cuma mı pazartesi mi?
Pasartesii.
Maalesef bu zamanda evlilik dışı beraber yaşamak gibi yöntemlere başvuruyorlar.
Evet tam yitirdi mi bilmiyorum ama yitiriyor gibi
aslinda en iyisi geleneksel olan. ama sadece dugun konusu degil evlilik de geleneksel olmali. yoksa yeni nesil bir insan geleneksel dugun yapip tonlarca masrafla en sonunda bosaniyor. gorucu usulu en iyisi
Artık evlenmek yok ortalık bozuk hayat pahalı erkeklerin sabit bi işinin olmaması evlilik sektörünü bitirdi
Yani herkes evlenmeden yaşıyor zaten ne gerek var. Modernlik diye diye oldu bunlar.
Bence evet herkes yeni bir şeyler arayışın da
Evlilik mi kaldı hangi çağda yaşıyoruz
bilmiyorum ki ben geleneksel biriyim.
artık o olaylar bitti
😄 bence geçerliliğini henüz yitirmedi
Z kuşağı dan sonra biter
Evlenemiyor ki millet, yaş mı kaldı
çok oldu yitireli
Herhalde
Evet yitirdi
yitirdi kalmadı
Hayır tabikde
Yok yitirmedi
Yitirmemeli
Tatlı rüyalar 🌺
Umarım tamamen biter
Bence evet.
@alininannesi72 çünkü eskiden cinsellik merakı vardı şimdi insanlar da o da yok. Çünkü herkes herkes ile yapabilir duruma gelmiş
Olabilir ✨✨
Öyle öyle maalesef
Evlilik sacma
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?