Nolur bana yardım edin eşimle alakalı çok büyük sorunum var aldatıldım mı çözemiyorum ?

Eşim kalite kontrol olarak fabrikada çalışıyor bayanlarla arası çok iyi 4 ablası var küçüklükten beri kadın muhabbetini seviyor bende bunu biliyorum o şekilde yaklaştım ama genel olarak kıskancım. Fabrikada ayse diye bir bayan var eşimden 10 yaş büyük içim ısınmadı kadına eşimde sevmiyordu önceki vukuatları fena. Eşim iletişim kurmak zorunda gel zaman git zaman muhabbet ediyolar msjlar aramalar görüyorum da bişey demedim ama rahatsız oldum kadından. Eşimle tartışmaya başladık bu bayan yüzünden eşim kıskançlığımdan çok bunalır neyse bu kadının yanında Fatma dıye Bi kız var eşimden 10 yaş küçük eşime hep abi abi diye konuşuyor. Ayşe sürekli iş çıkışı etkinlik peşinde eşim 1 demiş param yok 2 demiş cocuk hasta vs 1 2 kere gitmiş 10 dk oturdu ne yediyse banada aldı arayıp ama o şarj oldugunu söylemedi kıyamet kopar çünkü. Ayşe demiş Ay ne kadarda karısını düşünürmüş vs neyse Fatma da diyo abla abi pek gelmek istemiyo sanki rahatsız oluyo gibi cagırmasak mı ayse de eşime kızıyor bizi mi begenmiyon neyimiz var vs eşim tabi hem büyğkle hem küçükle tel de de muhabbet edıyo iş için iş dışı sohbet ama küçük planla 5 6 dk dan fazla konuşmuyor büyük olanla daha uzun konuşma var Bi zaman sonra buyuk olanı daha seyrek arıyo küçük olanı da 100 200 saniye arıyo iş için. Neyse ayşe dıyo ki içelim para toplayıp 3 ü içki alıyor küçük olan içememiş bana erkek arkadaşımla oturcam dedi telini kapattı ben görüntülü aradım neyse ben tel kayıtlarını çıkardım şok 2 kadın küçük olanı aradım ansızın ne konuştunuz dedim okul için bişey sordum eşim bilir tanıştırayım ara konuş demiş eşime sordum aynı şeyi dedi neyse Bi zaman somra ansızın eşime arattım efendim abi diye açtı. Neyse tanıştım kızla dedi işte abi seni çok seviyo sen zor zamanında şunu yapmışsın çocuklarını cok sevıyo bize fotoğrafını gösterdi dediği gibi cok güzelsin falan dedi kafam karıştı neyse büyük olana sordum bende şüphelendim aaa ne bulmuş onda sen varken falan dedi bende net bişey lazım bana var mı net söyleyebileceğim bişey hayır sadece konuşurken gülüyolardı dedi bende eşimle cok büyük kavga ettim Fatma eşime demiş ani Bi sorun mu var eşimde olay cok yanlış anlaşıldı selam dahi verme bana iş içinde eşime mesaj at o bana söylesin demiş eşim bidaha asla konuşmadı ikisiyle de ben msjları aramaları cıkardım silinen fotoları hiç bişey bulamadım bu yüzden dava da açamadım elimde somut Bi delil yok başbakan buluşma yok sizce fatmayla beni aldattı mı?

Nolur bana yardım edin eşimle alakalı çok büyük sorunum var aldatıldım mı çözemiyorum ?
Cevapla