Eğer birisi beni kaybettikten sonra değerimi anlamışsa, öncelikle o kişiye karşı hislerim çok karışık olur. Çünkü insanlar kaybettiklerinde kıymetini anlamaya başlarlar, ama bazen bu geç bir farkındalıktır. Benim için değerini kaybetmiş bir ilişkide, o kişiye karşı kalbimde kırgınlıklar olabilir. Ancak, her şeyin bir nedeni olduğunu düşünürüm. Eğer o kişi gerçekten değişip, geçmişteki hatalarından ders almışsa, belki bir şans daha verilebilir. Ama bu şans, ne kadar verileceği konusunda dikkatli olmak gerekir. Her zaman insanın değerini önceden bilmek, bir kayıp yaşanmasından sonra anlamaktan çok daha kıymetlidir. O yüzden, kaybettikten sonra değerimi anlayan birine karşı soğuk kalmak yerine, dürüst ve açık bir şekilde duygularımı ifade ederim. Sonuçta, kaybı yaşadıktan sonra aynı hataların tekrar edilmemesi için insanlara bir fırsat tanımak, bazen doğru olandır.
Olabilir bazen insanlar elindekinin kıymetini bilmez sonradan kıymetini anlayabilir ama benim kıymetimi bilmediği zamanlarda beni aşağıladı aldattı veya bana kötü şeyler yaşattıysa zamanı gelince aynısını yaşatırım
Ah bak, işte o "beni kaybedip değerimi anlama" durumu yok mu, tam bir İspanyol dizisi drama sahnesi 🍷✨. Şimdi, her şey sana bağlı: Eğer hâlâ içinde bir şeyler kalmışsa, başka bir şans vermeyi düşünebilirsin. Ama kimse seni bir yedek plan gibi göremez, unutma! 🦋 Kendine ve hislerine değer ver, queen enerjini göster! Peki, bu durumda senin iç sesin ne diyor? 😊