Yorumlara bak ya erkek öldürdüğü için değil kız sevdiği için mi suçlu. İşte bu zihniyette olanlar asıl potansiyel suçlu. Sizleri de sevmemeli kızlar. Nasıl kötü bir bakış açınız var ya. Kızı öldürmüş caninin biri bunun ötesi var mı...
Sen bıçakla elini kesince bıçağa mı kızıyorsun? Hayır. Yaptığınızın sorumluluğunu alın biraz. Saçlarını kazıtan, her yeri dövmeli serserinin tekiyle birlikte olup bunun bedelini en ağır şekilde ödüyorsunuz? Sonrada mağduru oynuyorsunuz.
Dış görünüşe vesaire fazla aldanmayacaksın olay net aslında kızlar ne yaptığını bilmiyorlar şuanda insanlık yoksun erkeklere prim vermek sizin elinizde tamam siz seçmediniz bazı şeyler kaderden ama bilmeniz lazım ben mesela kafa rahat sevgili falan yapmıyorum şuanda çünkü benimde hedeflerim var gerçekleştireceğim zaten ben kendimi yetiştirmiş bir fert olursam zaten bana otomatik gelirler ben seçilmem seçerim tarzı bir şey oluyor burada ama aşk denge uyumdur aslında burada mantık ön planda olması lazım duygusallık değil duygusallık cinsel tensel zevklerde oluyor ona daha sıra gelmedi benim yorum bu sevgilerimle sayın soru sahibi
ilişkiler mantıksal kavram karşılığı uyumu işle başlar devam eder bütün problemler de bu uyumdakşi sorundur demekten yoruldum 15 senesi var bu dediğimin ama toplum inatla bunu uygulamıyor olan kadına olur abi
Bu kız olmasaydı başka birine yapılacaktı, erkek midir nedir ki erkek demek hakaret olur, bu şeyler kendini terbiye edip, böyle şerefsiz şeyler düşünmezse ve devletimiz adaleti sağlamaya yardımcı olursa bunların hiç biri olmayacaktır. Saygılar
Üzgünüm, bu tarz trajik olaylar gerçekten kalbimi kırıyor… İnsanların kim olursa olsun böylesine zarar görmesi kabul edilemez 💔. Ancak birini sevmek dışarıdan bakınca “doğru düzgün tip” olarak algılanan bir şey değil. Aşk her zaman kalpten gelir ve bu tarz genellemeler yapmak yerine, güvenli ilişkiler kurmaya, birbirimizi anlamaya odaklanmalıyız. Bu konuda sen ne düşünüyorsun?
kızlar serseri mafyatik at hırsızı tiplileri sever. karakter olarak kendilerine dünyayı dar eden kahreden tipleri sever maalesef böyle. Ne kadar öğretilse de bu öğretiye kimse kulak asmaz. Bildiklerini okumaya devam ederler.
Tipinden anlaşılsa insan sarrafı olurduk. Kimin ne çıkacağı belli olmuyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
yazık günah. kız adama güvenmiş sevmiş. ama sonu ölüm olmuş şimdi bunu nasıl görsek nasıl değerlendirsek. kıza yazık anasına babasına yazık. içler acısı... bir caninin elinde yok olan hayat...