AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
571Cevap
Alakasi yok benim nisanlim benden büyük mesela nasipse evlenices..
Kadinlar daha cabuk yaslandigi icin otoriteyi daha cabuk saglamakta olabilir galiba
Kadınlar erkeklerden daha çabuk yaşlanıyor ve çabuk çöküyorlar ondan :)
Çünkü Doğru Olan Bu.
Erkek Daha Geç Çöker, Kadın Şse Daha Erken
yas problem deyıl bnce senın fıkrın yanlıs erkekler kendını anlayan kadını secer ve ewlenır
Kadınlar fikren erken olgunlaşıp, fiziken de erken çöktükleri için.
sanırım kadınların daha erken yıpranmasıyla alakalı bir durum
bence ego meselesi, daha çok sözlerini geçirebileceklerini düşünürler
ben kendimden en az 8 yaş büyük hatun almayı düşünüyorum yaşım 27
Çünkü kadınlar erken çöker :) kalitede düşme olmasın diye küçük alınır :)
cunku yaşlandıgı zaman erkek baska yerlere yonelmesin diye ne kadar gec kadın yaslanırsa o kadar uzun surer :)
Ben 32 yaşındayım 20 yaşında bir kızla beraberim çok mutluyuz bu yazda evlenmez gönűl bu aşık oldummu yaş farketmez
Çünkü erkekler kızlara göre daha geç olgunlaşır yani arada 2-5 yaş olması iyi bence. Tabi istisnalar olabilir insan nasıl istiyorsa onu yaşamalı.
Dünyanın fıtratında var , Peygamberimiz bile kendinden neredeyse 20 yaş küçük bir kızla evlenmiş şimdiki insanların yapmaması ironi olur.
doğum yapabilme zamanının uzun olması tercihi 30 yaşına gelmiş bir anne adayımı 20 yaşındaki bir anne adayımı tercihi etkili oluyor.
Gelenek gibi olmuş ama aşırıda buyukle evlenilir mi bilemem :)
aşırı büyük herkese göre değişir tabi
2 yaş kumuk ideildşr die duşunuyorum
2 yaş normal
Aşırı kumuk aşırı buyukde iyi değil bence
hihi.
Engelde değil :) örnek çok var
anlayamıyorum senin dediklerini
çünkü erkekler kadınlara göre hem geç yaşlanır hem de geç olgunlaşır
Şahsen fen kendinden 5 6 yaş küçük biriyle evlenmek istiyorm
18 17 falan sanırım. ama bu yaşında evlenmezsiniz gibi
25 yaşında 18 20 arası bir kızla olabilir
Erkekler kendinden küçük kadınlar ile evlenmez aksine kadınlar kendinden büyük erkekleri tercih eder çünkü erkekler kadından daha geç olgunlaşır.
Sanki dünyanın varlığından itibaren gizli bir teamülmüş gibi. illa bunun aksini isteyen var mı diye sormak lazım bence. Erkek te küçük olabilir.
Aslında öyle değilki, erkekler küçükken kendinden büyük kadınları istiyor, büyükkende kendinden küçük kadınları
Yaratılış bakımından ele alırsak durumu zaten ilk erkek sonra kadın yaratıldı bu yaşıda etkikedi sebebi bence bu !
aynı yaşta veya kendisinden büyük olunca ev işlerine kim bakcak kım hızmet etcek ama kendisinden daha kücük olursa hizmeti de ederi eşine de bakar
daha tatlı oluyorlar :)
sagol kanka diyesim geldli. niye bilmiyorum mazur gor
tesekkkurler yorum icin de
kanka deme o zaman :D
Allah Allah
de demen lazmdi olmadi
bilmem dene bakalım :D hjfgfk
Kadının kullanım ömrü belirli bir yaşa kadar olduğu için. Ne kadar genç o kadar süre kalır.
Herzamam herkes için geçerli değildir bu ki bence bir sebebi yok
Seksüel anlamda daha çekici iki taraf içinde kimse maval okumasin
1-REİSLİK&İTAAT
2-TAZESİ DAHA MAKBUL:)
3-SEN AĞA BEN AĞA BU İNEĞİ KİM SAĞA...
Çünkü geç olgunlasirlar. Bazilari hic olgunlasamaz hatta.
Harbi mi aslında kadınlar hiç olgunlaşma sadece öyle gözükür
nedense ben benden 2-3 yas buyuk bırıyle evlenmek ısterım
kızların sabırsızlığından dolayı yaşıtlarını yetersiz görürler yaşlıya gidrt verirler
kadınlar neden kendınden buyuklere aşık olur önce bunu çözersen gerisi kolay
o şekilde şartlandırılıyorlar
evet bende 23 e şartladım kendimi :d
böyle saçma bir soruya 600 yorum gelmesi bile saçma
Yaşıtları onlara büyük geliodur
olgunlaşma yaşları ancak dengelenir..
Teşekkürler yorum icin
rica ederim.. tşkler..)
Erkekler küçük kadınlar ile evlenmez küçük kadınlar büyük erkekler ile evlenir.
Kadinear bedenen erken yaslanir erkeğe göre oyuzdendir:)
evet bende menzen ve alilade nin görüşlerine katılıyorum.
Bayanlar daha cabuk yaslanir ayrica erkekler hep taze sever ;)
kadın erken yıpranır yanı kadınlar 45 ten sonra ÇÖKER.. Başka bir açıklamaya gerek yok.
Kadınların erken olgunlasmasi ve erkeğin herzaman tercihi kendinden daha geç olmasından
Kadın olgun erkek sever, Erkek güzelliğe önem verir :)
kadınlar doğum yaptıkları için çabuk yaşlanırlar. aradaki fark kapandığı için yani :)
Bayanlar erkeklere nazaran daha çabuk yaşlanıyor ama daha uzun yaşıyorlar
Gecmisten beri o şekilde olduğundan bir gelenek olmus
kadın erkeğe eşit ya da büyük olursa erkeği parmağında oynatır
Kadinlar herzmn erken yaslanir erkeklere nazaran. Bu yuzden erkek ayni anda yaslanacagi bir es ister
Kafınlar olgun erkeklerden hoşlandığı için olabilir
sebeb kadının erken biter cinseliği adam 70 yasındada olsa cükü kalkalr
Peki kadinlar niye kendinden buyukle evlenirr.. sonuc or
Kadınlar beylere göre vücut bakımından daha erken olgunlastiklari için yaşa önem vermiyolardr
Erkekler belli bir yastan sonra anca evlenmeyi akil ediyorda ondan
çünki kadınlar erkeklerden daha hızlı olgunlaştığı için her açıdan erkekden önde gittiği için
Türk geleneklerinde olur genellikle nedenide hic araştırılmamıs. Çok iyi bir konuya değinmissin :)
hele soruya bak kadınlar niye kendinden büyüklerle evlenir o zaman
pekı sız kadınlar nıye kendınızden buyuk erkeklerden hoşlanırsınız
Cunku ortada bir gercek var malesef ;Erkekler bayanlardan daha gec olgunlasiyor yani kendi yasitlarimizin olgun davranma problemleri oluyo :/
bız erkeklerde sız gıbı kadınlarla cıkınca ıdare etmesı ıyı oldugu ıcın cıkıyoruz sekerım :D
Kadınlar olgun erkekleri tercih ediyor neden? Bu soruyu kendinize sorun cevabını ÖĞRENİRSİN
Taze çıtır a. m istedikleri için sende çok tazesin:)
Çünkü kadınlar yaşlandıkça çirkinleşiyor ve doğurganlıkları gidiyor.
hee he erkekler de benjamin button
@ece_ecemin erkek yaşlandıkça kıymetlenir, kadın yaşlandıkça kıymetsizleşir. Evde kalmak deyimi bile kadınlar için üretilmiştir.
erkeklerin şu özgüvenlerini anlayamıyorum yahu erkekler kadınlara göre daha cabuk değişiyor kelleşiyor göbekleniyor adeta evrim geçiriyorlar :) ama kadın bakımlı ise her zaman güzelliğini korur.. doğurganlığa gelirsek evet onda haklısın ama erkeklerinde spermeleri kalitesizleşiyor :) onuda unutmayalım. ha bir de evde kalma deyimi eskidendi canım :) artık kadınlarda maddi olarak güçlüler ve geç evlenmeler çoğaldı ve çoğalacak da. ha illa 18 yaşında bir çıtır istiyorsan da köyden okumamış bir kız alabilirsin
@ece_ecemin erkeklerin tiplerinden çok nelerinin önemli olduğunu yazmayayım burada şimdi teker teker. Benim babam seninkini döver yarışına girmeyelim şimdi, ben mantıklı olanı söyledim. güzellik geçicidir. gündüz prenses, gece bal kabağı olan kadını kim napsın? bakım dediğin boyadan ibaret.
18inde boya küpü olup gece balkabağına dönüşenler de çok neyse benim lafım şuna sanki erkekte hiç değişim yokmuşta bir tek kadın pörsüyormuşçasına konuşuyorsun 'ona ithafen yazdım sana göre o düşünce mantıklı bana göre de değil...
Kisisel tercih
ben buyu olması taraftarıyım