Erkekler mesajlaşırken neden bu kadar kısa ve öz konuşur napıcam?

Arkadaşlar biriyle konuşuyorum hemen hergün mesaj atar fakat karakter olarak çok konuşkan biri değil buluştuğumuzda daha iyi anladım mesajlaşırken sıkıntı oluyor bu durum konuyu açıcı değil bitirici şekilde konusuyor mesela bişey söylüyorum aynen diyip gülüyor benimle konuşmak istemediğinden değil çünkü kendisi hergün atıyor ne yapmam gerek böylesiyle? :(
Erkekler mesajlaşırken neden bu kadar kısa ve öz konuşur napıcam?
Cevapla