Sevdiğim çocuğun çok totosu kalkık peşini bırakmalı mıyım?

İlgi veriyo gibi ama çok da ilgilenmiyo da gibi. Umut desen onu çok iyi veriyo. En son görüldü desen onu da yedik. Diğer mesaja görüldü bile atmadı. Birkaç hafta sonra tepki olrk yazdım yine bakmaz zaten diye bu sefer bakası tuttu emoji atmış. Ben anlamadım ne bu ne istiyo sıkıldım yaw... Erkekler kızların peşinde koşar normalde, o da yoksa koşmuyosa bile cevap verirr yanee bende tam tersi. Nazlı bi erkek mi desem yoksa bi günamız mı vardı desem bilemedim Ya bak bi kız olarak bu erkonun peşinde koşmayı sorun etmiyodum amaaa o görüldüyü yedikten sonra tüm hevesim kaçtı. Değerimiz bilinmiyo abe

Güncellemeler
1 yıl
O takip ettiği kızlarla takılsın artık napim peşinden koşunca geri tepiyo artık olmayacaksa da olmasın gına geldi accayip kıskandım
Sevdiğim çocuğun çok totosu kalkık peşini bırakmalı mıyım?
Cevapla