Karşımızdaki kisiye daha önce bir bosanma yaşadığımızı ne zaman soylemeliyiz?

İs yerinde benimle ilgilenen biri var. Beni ekledi hikayelerimi beğeniyor. Açıkçası hayranlıkla baktığını anlıyorum. Fakat şu an tam anlamıyla konuşmadığımız için bu durumu söylemedim doğal olarak. Sizce ne yapmalıyım?

Karşımızdaki kisiye daha önce bir bosanma yaşadığımızı ne zaman soylemeliyiz?
Cevapla