194 değil 157 boyundaymış. Sevgilimin her şeyi yalanmış. Ne yapmalıyım?

194 boyunda olduğunu söyledi ama 157 boyundaymış.

Adının Kemal olduğunu söyledi ama Cenk'miş.

Çalışmadığını, ayrı evde kaldığını ve babadan zengin olduğunu söylemişti ama işsizmiş, aile evinde kalıyormuş 2+1 ve fakirmiş.

Attığı fotoğraf başkasının fotoğrafıymış.

İstanbul doğumlu olduğunu ve İstanbullu olduğunu söylemişti ama Sivaslıymış.

Mercedes G63 arabası olduğunu söylemişti ama arabası yokmuş hatta ehliyeti bile yokmuş; metro kullanıyormuş.

Telefon numarası da başkasının adına kayıtlı kendi kullandığı numaraymış.

Hiç sevgilisi olmadığını söylemişti ama 20 küsur tane sevgilisi olmuş.

Allah'ım kafayı yicem.. ne yapacağım ben ya? Bununla birde 1 küsur yıldır sevgiliyim. Telefonla konuştuk ama görüntülü hiç konuşmadık... Ya bir insan nasıl bu kadar yalan söyler; hadi bunu geçtim, nasıl bu kadar kusursuz şekilde doğruymuş gibi yalan söyler? Ya bu ne?

Erkekler, Allah belanızı.. offf... Ne yapacağım ben şimdi? 1 küsur yılım boşa gitti..

194 değil 157 boyundaymış. Sevgilimin her şeyi yalanmış. Ne yapmalıyım?
Cevapla