194 boyunda olduğunu söyledi ama 157 boyundaymış.
Adının Kemal olduğunu söyledi ama Cenk'miş.
Çalışmadığını, ayrı evde kaldığını ve babadan zengin olduğunu söylemişti ama işsizmiş, aile evinde kalıyormuş 2+1 ve fakirmiş.
Attığı fotoğraf başkasının fotoğrafıymış.
İstanbul doğumlu olduğunu ve İstanbullu olduğunu söylemişti ama Sivaslıymış.
Mercedes G63 arabası olduğunu söylemişti ama arabası yokmuş hatta ehliyeti bile yokmuş; metro kullanıyormuş.
Telefon numarası da başkasının adına kayıtlı kendi kullandığı numaraymış.
Hiç sevgilisi olmadığını söylemişti ama 20 küsur tane sevgilisi olmuş.
Allah'ım kafayı yicem.. ne yapacağım ben ya? Bununla birde 1 küsur yıldır sevgiliyim. Telefonla konuştuk ama görüntülü hiç konuşmadık... Ya bir insan nasıl bu kadar yalan söyler; hadi bunu geçtim, nasıl bu kadar kusursuz şekilde doğruymuş gibi yalan söyler? Ya bu ne?
Erkekler, Allah belanızı.. offf... Ne yapacağım ben şimdi? 1 küsur yılım boşa gitti..
Gizli Üye(25-29)1 yılYa şimdi asıl konu o değil de ay cidden soruyorum yani sormam gerekiyor gibi hissettim çünkü senin dışında başka sorular da gördüm bu sitede birkaç gündür işte kaç yıldır sevgilim şöyle böyle yani hiç görüşmemişler 2 yıl boyunca veya senin gibi bir yıl boyunca internetten sevgili olmuşlar yani ömründe hiç görmediğin bir kere bile gerçekte görmediğim bir insanı internetten tamam bir sevgiliyiz diyorsun ve sevgili oluyorsunuz yani sadece sana şunu soruyorum bak ayıplamak değil bu normal mi sence bu senin mantığına yatıyor mu sadece bu da değil tamam sana yalan söylemiş de hırlı çıkabilir hırsız çıkabilir s**** çıkabilir mal organ mafyası çıkabilir yani böyle hani gerçekte görürsün önce hani en az bir kaç kere görmüşsündür yürütürsün anlarım
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılYa kusuru bakma ben o kadar kötü şeyler yaşadım ki hamileligimde bence herşeye şükretmelisin yani boy konusu gerçekten bu nasıl bir yalan, eşim kendini bekarmış gibi ismini degisik söylemiş bekar kızla bekar bir erkekmiş gibi konuşmuş umarım bu kişi evlide çıkmaz ahahahhaha sinirim bozuluyo ama ben bunu hamileyken yaşadım yani neyin özgüveni neyin kafası bu arada bir sürü kişiyle konuşmuş herkes kendine yakışanı yapiyo sonuç bu sen bir sene ne uzuluyosun ben bir omrume üzülüyorum umarım bu satırları okurken birazda olsa rahatlarsın şükretmek için çok sebebin var benim bir oğlum var ama böyle karaktersiz yalancılara ne söylenir bilemiyorum çünkü her şey hafif kalır bir senenin sonunda ne olduda açıkladı bu pislik umarım birazda olsa moral bulursun daha kötü halde olanlar var
17 Yorumla- 1 yıl
@Brooqoli bazı şeyler için içim kan ağlıyarak duruyorum oğlum için bazı şeylerin zamanı var Allah a sığınıyorum boşanmadım ama bende ne gemi kaldı ne liman Hamileligim im son 3 ayı ağlıyarak geçti lohusaligimda lutfe n büyük konuşmayın başımıza gelsin istemem parayı çok seviyorum saglikliysan en güzel şey
- 1 yıl
@Brooqoli teşekkürler ahahahaah önceden böyle değildim hayat beni böyle yaptı umarım kimsenin başına gelmez gelirse de böyle bekarken olsun hiç değilse şükredip dururlar
- 1 yıl
Eşin zengin mi
- 1 yıl
Niye bosanmiyorsun yahu. Esin zengin diyemi
1 yılResmen hayatın boyunca duyabileceğin en büyük yalan paketine maruz kalmışsın. Bir insan bu kadar yalanı nasıl uydurur, nasıl böyle inandırıcı olur? Hem isim, hem iş, hem şehir, hem araba, hem ilişki geçmişi… Yani yalan söylerken hiç mi yakalanacağını düşünmedi? Bir buçuk yıl boyunca nasıl sürdürdü bu tiyatroyu? Vallahi insanın aklı almıyor. Ama olan olmuş, üzülmek yerine kurtulduğuna sevin. Daha fazla vakit harcamadan bu adamı tamamen hayatından sil gitsin.🙏🏻🦋✨
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yıl1 yıldır görüşmeden görmeden nasıl Sevgili olabiliyorsunuz abi? Görmeden anlamadan bir insana zaten güvenilmez ki. Biz normal arkadaşlarımızla bile sürekli görüntülü görüşüyoruz. Şimdi de sitem ediyorsun. Burada anormal bir durum yok mu sence :)
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Of ya, cidden ne diyeceğimi bilemiyorum şu anda... Tam bir pembe dizi senaryosu resmen! Bir yalanı çözüyorsun, daha altından beş tane daha çıkıyor gibi 🤯 Haklısın, çok ağır bir durum bu. Ama sakin ol ve kendini suçlama, sadece onun laflarına inanabilecek kadar saf ve iyi bir insansın, suçlu sen değilsin 💔
Bence ilk olarak bir nefes al, hislerini iyice bir analiz et. Bu kadar yalanın üzerine bu ilişkiyi bir daha toparlamak pek mümkün değil gibi görünüyor… Zaten böyle birini hayatında tutmak istemezsin, değil mi? Şimdi hazır duygular tazeyken hayatından tamamen çıkar, çünkü *1 küsur yıl* daha boşa gitmesin.
Ama bak unutmadan, sen harika bir insansın ve bu zaman kaybını telafi edeceğin güzel günler illa ki gelecek 🌸 Yalnız şu pes etmiş halini bir bırak; çünkü yeni bir aşk, yeni bir heyecan seni bekliyor olmalı. Seni en çok yaralayan yalan hangisiydi? Haydi paylaş biraz…02 Yorumla
Soran1 yılYalancı olması zaten başlı başına yaraladı..
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılAh be tatlım, çok haklısın ya, her şey yalan çıkınca insanın içi paramparça olur 🫠 Seni baya sarsmış bu durum, empatiyle anlıyorum. Ama bak, unutma, bu onun karakter eksikliği; seni kandırarak kendini daha "iyi" göstermeye çalışmış, yazık. Sen kalbinde kocaman bir sevgiyi taşıyan birisin, bunu hak eden gerçek bir insan çıkacak karşına, inanıyorum! 🙏 Şimdi kendine biraz zaman ver, enerjini topla ve bu iki numaracıdan tamamen arın. Sen tüm mutlulukları hak ediyorsun, unutma 💖✨
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılBüyük yalan söylemiş arada neredeyse iki katı fark var
22 Yorumla- 1 yıl
Redacim muhim an yalan degil herkes yalan soyluyor. Asil sacmalik sevgilisin nasil goruntulu konusmazsin nasil hic bulusmazsin. İnsan demezmi la kac zamandir sevgiliyiz bulusalim goruselim oturalim bi cay kahve icelim hicmi demez.
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılAyrılabilirsiniz sizde.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılBoyundan büyük yalanlar söylemiş. Kalkıştığı bu iş onun boyunu aşar. Eğer denize giderseniz sakın ondan boy vermesini isteme kiyida bogulur. 🤣🤣 şaka bir yana insan kısa olabilir uzun olabilir cirkin olabilir hasta olabilir bunlar olagan şeyler sadece yalan söylemesi ruh hastası gibi geldi.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılSevgilisin ve hic goruntulu konusmadin ve bulusmadin? Ohoooo sende suc adamda degil. Sevgili olucaksin bir yildir ama bulusmuycaksin. Boyle ismi olur mk. Ben sevgilim icin baska sehre ucakla ya da kendi aracimla kac defa gittim geldim bulistuk oturduk konustuk opustuk bunlar olmali. Elinde tel askimm seviyorim seni. Askimmm bende senii diyerek askmi olur sevgilimi olunur. Boyle mantiksiz iliski mi olur? Sacmalik sizde yoksa foto moto degil olay.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Görüntüsünü bile hiç görmediğin biriyle sevgili olma saçmalığını geçtim de bütün bunların yalan olduğunu ve gerçeklerini nasıl öğrendin?
Sen çocuğa fotoğrafını gönderdikten sonra ya da ilk kez görüntülü konuştuktan sonra mı çocuk bu durumu itiraf etti sana?
00 Yorumla
1 yılÖncelikle amin diyorum.
😂😂😂😂Ne yapacaksın? Ayrılacaksın. Yol yakınken bunları öğrenmen iyi olmuş. Gülmüş olduğuma bakma . Bu durumu ben de yaşamıştım. Tek farkı vardı. Hiç sevgilim olmadı demedi. Sorsam onu da derdi belki. Ben sormadım.
01 Yorumla- 1 yıl
Ha fotoğrafları da kendi fotoğrafları idi bende ama adı, işi, boyu , yaşı yalan çıkmıştı.
1 yılBence bu saatten sonra ona güvenmem zor ve guvenemeyecegin birinin yanında kalmakda akillica değil. bence yapabiliyorsun kendine kaybettigin bir yıl içinde neler yapabilirim diye sor hepsini not al ve yapabildiklerini geciktirmeden yap. umarim bu senin motivasyonunu düzeltir. bu arada bir erkek için diğerlerini yargılama sevdiğin biri olursa ya digerki gibi çıkarsa diye çok düşünme tabii sanaldan konusmuyosaniz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOha 1.57 miş madem, atsın atsın bari 170 atsın, boyunu söylemeden önce sen uzun boylu sevdiğini mi söyledin? Hadi bunla beraber 1 yılım boşa geçti, yıllarımı ver falan, siz kızlar g. zekalı mısınız la? 1 yılın onla geçmese atomu mu parçalayacaktın? Profesör mü olacaktın? Ya da kendini dile verip c seviye yabancı dil mi kasacaktın? A boş işi ile uğraşmasan B boş işi ile uğraşacaktın, sanki vaktinizi çok verimli geçiriyorsunuz da utanmadan bir de söylüyorsunuz 1 yılım boşa geçti diye..
11 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣
1 yılAynısı benimde başıma geldi, evinin penceresinden etrafı gösteren bi fotoğraf attı. Google mapsta aradım her şeyini öğrendim adı bile yalanmış.
13 Yorumla- 1 yıl
Online tanışırsın sen anca ahahahhshsh
- 1 yıl
Burdaki insanlar evsiz barksız işsiz parasız sanırım
Ben sırıtıyorum. burada site üyeliğini iptal mi etsem - 1 yıl
@Portakaljuice 😂😂😂 allahim yarebbim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılKadınları etkilemek için ya hayatın ilgi çekici olacak ya da ilgi çekiciymiş gibi göstereceksin. Adam 2. sini tercih etmiş. Doğru söylese senin anlattığın gibi biri 1 tane bile sevgili yapamazdı. O yüzden kendisi için mantıklı olanı yapmış.
00 Yorumla
1 yılKanka bir yıl çok uzun bir süre gibi ama değil valla ucuz yırtmıssın kafayı niye yiyorsun mutlu ol sana erkek mi yok ayrıca internetten sevgili olmak ne ya bu nasıl bir rahatlık ve özgüvensizlik kbma. Valla insanlar ne derçlerrde yüzüyor
00 Yorumla
1 yılÜzerine alınma, yaşın itibari ile bunları yaşamanı doğal karşılıyorum, ama, burada, aranızda bazı g. Zekalılar var ki, düpedüz alkdanıyo, aklı başında olmasına rağmen ve onlara iyi oluyo, beter olsunlar
05 Yorumla- 1 yıl
yani, senin bazı şeylere kanman belki doğaldır diyorum, ama bazılarınız var ki, yaşı aklı oturmuış, sana bana akıl verir, s. lakça kandıkları şeyler var
- 1 yıl
Bak ben 22 yaşındayım ama bir sürü insan bu zamana kadar benden farklı konularda akıl alıyor ama binde bir bile olsa insanın kestiremdiği şeyler oluyor ya da beklemediği insan yanılabiliyor bir insan ne kadar akıllı olirsa olsun herkesin yanılma payı vardır herkes her an herkesin niyetini bilemez tabi sen sosyal medya tanışma meselelerini söylüyorsun ben aslında onu düşünerek yazmadım genel anlamda diyorum önemli olan yanlısan bile akıllanmak ve zarar görmemek veya görmemiş olmak
- 1 yıl
aynen öyle. her zaman yaş tahtaya basar insan , da , senin bu yaşta daha doğal ve olası. olması da gerekiyor, biz ne şabalaklıklar yaptık
Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı. 21. Sevgilisi olarak 1yıl görmedigin kardeşim Sevgili diyorsan, sen onu bıraksanda yeni bulacagında onun gibi biri olur.
1,57 olsada sen onu kabul et, hiç olmasa çoçuk başka aklı başında bir kıza musallat olmasın.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Yani görmediğin sesini duymadığın biriyle sevgili olman zaten hata :D ulan normal online arkadaşlarımla bile arada görüntülü sesli görüşüyorum anlık fotileşiyoruz... Yılın boşa gitmiş ama tecrübelenmen gereken şeyler var.
00 YorumlaBundan sonra ben melegim deseler inanma güvenme telefondan bir insani kandirmak cok kolay televizgonda orada burada gördüğümüz kisiler dusurdukleri kizlari kandiriyorlar sizin basiniza gelmez mi saniyoesunuz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 892 cevap paylaştı.
1 yılBu ne yalancı ya. Kadın sanaldan kilosunu az söylese neler neler saydirirlar. boş ver bu iti yalancıdan olmaz. Neyse yorumları okuyayım bakalım
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 673 cevap paylaştı.
1 yılKardeşim niye hepimize bela okuyorsun? bu sitede çoğu erkek temiz. Sırf sen @evladının biriyle takıldın diye hepimizi suçlayamazsın. Yol verip hayatına devam edeceksin.
00 Yorumla
1 yılSosyal medyada duygusal aşk yaşamak saçma bunu anladım tanışmak için evet kısa sürede buluşmaya döndürmek şart ve sonra sürece karar vermek en mantıklısı geliyor bana
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ya bacım KS’den kimseye güvenmeyin ! Ben öyle yapıyorum
Onu geçtim hiçmi görüntülü konuşmadınız ya? Onuda geçtim hiçmi buluşmadınız? Onuda geçtim nasıl güvendin?00 YorumlaYüz yüze görüşmeden ve görmeden 1 yıl boyunca sevgili olmak en büyük hataymış. Yani en kötü görüntülü konuşmayı tercih edebilirdin adhjsfsd Daha fazla zaman kaybetmeden ayrıl gitsin.
00 Yorumla
1 yılCenk o boyla yirmi tane kızı nerden buldun. Birde benim memleketlim pü sana. Kız hadi o bu kadar yalan söylüyor sen o boyda varlıkta birinin nasıl kimseyle takilmadigina inandın 😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılBu şekilde nasıl 1 yıl sevgili oluyorsunuz ya aklım almıyor 😆 görüşmediğim birine sevgilim demezdim ben
10 Yorumla
"Hiç sevgilisi olmadığını söylemişti ama 20 küsur tane sevgilisi olmuş."
Üzülme tek enayi sen değilmişsin.10 Yorumla
1 yılSanaldan sevgili yapıp insanlara inanmamalısın, yüzünü daha önceden görmediklerinle aşk yaşamamalısın ve geçmiş olsun🙂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 825 cevap paylaştı. Dayı bune la 1 senedir sevgilisinde bu elemanla hiç yan yana gelmedin mi az zorlasa seni iyi dolandırırmış
00 YorumlaBu özelliklere sahip birisinin 20 küsur sevgilisinin olması bana çok tuhaf geldi. Arkadaş sanki yalan içinde yalan söylüyor gibi geldi.
00 Yorumla
1 yılher şey tamam fotoğraf olayı olmamış
Ya kendi dış görünüşünü beğenmiyor
ya da başka sebep var
00 Yorumlasenin durumun çocuktan daha kötü
para ve güç peşinde koşuyorsun
birde beddua ediyorsun
00 Yorumla
1 yılKusura bakma da sen de en az onun kadar sorunlusun 1 yıl görmediğin adamı sevgili yerine koyduğun için 😄
01 Yorumla- 1 yıl
Mukemmeli aradığı icin böyle olmus
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Söylediği yalanlarla seni değil kendini kandırmış oldu gerçek yüzünü gördüğün iyi olmuş her yerden engellersin unutursun zamanla
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 590 cevap paylaştı.
1 yılAnlattığın özelliklerde erkeğe layık mısın değil misin bilmiyorum ama yalancılık her zaman kötüdür. 😃
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılSen bu bilgileri nasıl öğrendin😀 cok gecmis olsunnnn bazen karpuz sanıyoruz kabak çıkıyo o yüzden en sağlıklısı reel iliski.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 594 cevap paylaştı.
1 yıl😂😂😂😂😂1 senede hiç bir yüzünü merak etmedin? Adam bu kadar dipteyken 20 küsür sevgili. Tebrik etmek lazım.
00 Yorumla Uydurma
Genelleme yapma
250 gr iradeli ol
İnsanın başına gelenler bu yüzden 🤣
00 Yorumla
1 yılPardonda senin sa*aklığından biraz. Bi kez bile yüz yüze görüşmediğin insanı sevgilim diye bi yere koyarsan kazık yediğindede böyle kalırsın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı.
1 yılHak etmişsin kızım 1 yıl görmediğin biriyle ilişkimi olur aç cheatgpt ile sevgili ol aynı şey yazık etmişsin.
02 Yorumla- 1 yıl
1 yılAbla kusura bakma ama komiğime gitti ismine kadar bile yalanmiş hemde 1 yil kadar sevgilli kalmişsiniz 🤦♀️😂
00 Yorumla
1 yılMallık sende ne bize suç buluyon? Allah belanızı versin erkeklermiş , g3rizekalı seni
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Bu bana bi kadınla sevgili olduğunu düşünüp 2-3 yıl bir erkekle sevgili olan dayıyı hatırlattı 😂
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBir yıldır hiç görüntülü konuşmadan nasıl inandın da sevgili oldun? Sende de sorun var biraz kafada
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 492 cevap paylaştı. Bizim niye belamizi versin Allah senin belanın versin🤨 senin hatan
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bir insan hiç görmediği birini nasıl olur da 1 yıl boyunca kanar? Sen onu söyle bi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 411 cevap paylaştı. 194 157 ne alkaa atsaydi da b7kadar atmasaydi cok sasirfm ya
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılvallla hic cocuga suc bulma okadar cok cıtayı yükseltmissinki cocukta pes pese yalanlları sıralamıs
00 Yorumla
1 yılBütün kabahat sende görmediğin bii adamla nasıl sevgili oldun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 735 cevap paylaştı.
1 yılSen m@l mısında 1 sene sevgilin olduğun adamla görüntülü konuşmuyon a! qq otistikkk.
00 Yorumla Adam hayalinizdeki karakteri oluşturmuş işte daha ne yapsın 😅
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 829 cevap paylaştı.
1 yılHer şeyi geçtim 1.57 pek kısa. Büyük geçmiş olsun umuyorum ayrılmışsındır çakma Kemal’den.
00 Yorumla O boyla 20 sevgili yaptıysa hepsi senin gibi sanaldandir
00 Yorumla
1 yılSenin istediğin gibi birisi ancak rüyanda olur demiş sana
00 Yorumla1 yıldır nasıl telefondas görüntülü kolnusmazsin ya
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Tanımadığın görmediğin biri nasıl sevgilin oluyor. Sevgi bu kadar ucuz mu
00 YorumlaGörmediğin biriyle sevgili olmak garip gerçekten, bu denli nasıl güvendin ona
00 YorumlaBence dalga geçiyorsun bu kadar şeyi bir senede nasıl fark etmedim
00 YorumlaKardeşim girmedigin bı insan sevgilin olamaz boş yapma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılGitmişsin bir tane malla sevgili olmuşsun. Bizi niye kıyaslıyorsun ayıp...
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılBunu ciddi ciddi yaşadıysan numaranı versene kız sana 190 dolandırıcı bulayım😂🤭
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılhahahaha ne günlere kaldık azı yalan dolu yol versin gitsin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılOhaa yalancıya bak bee. Kız sen böyle dolandırıcıya takma bas tekmeyi gitsin şerrrroo
00 Yorumla
1 yılİnternetten tanışmanın zararları işte. Bu tecrübe herkese örnek olmalı.
00 Yorumla- Devamını Gör (102)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer