Sizce bu durumda ben mi takıntı yapmış oluyorum yoksa o mu ulaşmadığı ciğere mundar demiş oluyor?

Beni sevgilisinin yanı sıra idare etmeye çalışan birisi vardı. Ben de arada bıraktım ya o ya ben diyerek. O da 5 ayın sonunda “Beni affet. Ben, kötü biri değilim.”diyerek beni her yerden engelledi. Ondan öncesinde duyguları olduğunu diyordu, sevgilisi gibi karışıyordu. Ben de öyle deyip her yerden engelleyince bir an şok oldum. Başka bir hesap açıp yazdım. İstediğim sadece bir açıklama oldu ama bana “Bana bir daha yazma.”dedi ,”obsesif” dedi. Yani arada bırakana kadar iyiydim , hoştum da arada bırakınca mı takıntılı oldum?

Sen takıntı yapmışsın
Ulaşamadığı ciğere mundar demiş.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Alakasız alakasız yargılayan yorumları şikayet edeceğim ya da kaldıracağım doğru düzgün okumadan. Herkes haddini bilsin ya da def olsun !
Sizce bu durumda ben mi takıntı yapmış oluyorum yoksa o mu ulaşmadığı ciğere mundar demiş oluyor?
Cevapla