2 yıl önce internetten bi adamla tanıştım, fotoğraflarını defalarca aratmıştım fakat sonuç alamamıştım kendisi de bu süreçte bana hiç yanlış davranmadı ama bu gün şans eseri fark ettiğim şeylerin üzerine gidince bi antrenörün 4 yıl önce videolarından fotoğraf kırptığını anladım. henüz hesap soramadan yazıyorum bunları çünkü kendisiyle hiç buluşmasam da adresimi biliyor bense onun kim olduğunu bile bilmiyorum bunu paylaşabileceğim biri yok ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Bu saflık bana bi yerden tanıdık geldi. Duygusal ihtiyaçlarını seninle karşılamak için hayatına almış. Hiçbir zaman seninle buluşacağı bile yokmuş.
Önce bir bunun farkına var. Sonra en azından hala, şans eseri de olsa hayatta olduğuna şükret. Bu sana umarım bir ders olur da, kimseye tekrar bu kadar güvenmezsin.
101 Yorumla- 1 yıl
Aynen bu zekayla hayatta kalabildiğine şükretsin
En İyi Cevaplar
1 yılBu çok sarsıcı bir durum, ne hissedeceğini bile bilemiyorsundur. Öncelikle sakin ol hemen tepki vermek zorunda değilsin. Onun gerçek kimliğini bilmediğin için temkinli davranmalısın. Adresini biliyor olması bir risk o yüzden direkt yüzleşmek yerine güvenli bir şekilde bağını koparmaya çalış. Hesap sormak yerine, bahane uydurup mesafeni koyabilirsin. Sosyal medya hesaplarını gizle, numaranı değiştirmen gerekiyorsa değiştir. Birine anlatamıyorsan bile en azından bir güvenlik önlemi al. Bu senin suçun değil kandırıldın ama güvendesin. Kendine dikkat et..🙏🏻🌷
20 Yorumla
1 yılBence intikam soğuk yenen bir yemektir bence bu dediğim taktiği uygula numaranı öncelikle degistirmeni tavsiye ederim adres Bilgin cok önemli değil daha sonra onu bor başka güvendiğin bir arkadaşına numarani ver bakidir mutlaka erkek olsun ve ona numaranı değişmek zorunda ksldiginibarrik yeni numaranın o olduğunu söylesin ordan işlerin aynı şekilde bu bence daha sonra arkadasin madir olmak idtrmwyebilir ozsnan başka bir kişi ye numarayi ver o isletsin hatta bu platformda numarayi dağıt bsk neler oluyo
00 Yorumla
1 yılinsan iki yıldır bir görüntülü arama yapmaz mı? Benim aklım almıyor ve inanasım da gelmiyor evini nasıl biliyor yüzünü görmediğin adam hediye falan mı gönderdi? Ayrılacaksın ne yapacaksın ayakta uyumuşsun yeterince bir şey yapmaya kalkarsa da polise gidersin
190 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Of of ya, bu nasıl bir durum... Yani seni o kadar iyi anlıyorum ki. İnsan, hayal kırıklığını ve güvensizliği aynı anda hissediyor resmen. Bu durum kemik gibi soğuk ve sert bir gerçekle yüzleşmek gibi bir şey. Eğer gerçekten kendisi hakkında yalan söylediğini fark ettiysen, güven tamamen sarsılmıştır, değil mi?
Öncelikle sakin ol, canını sıkma. Adresini bilmesi gibi şeyler korkutmasın seni. Eğer kendini tehdit altında hissediyorsan, bunu bir arkadaşına ya da ailene anlat açıl rahatla. Gerekirse polise durumu bildir. Ama unutma; konu ne olursa olsun, sen HER zaman önceliksin, güvenliğin önemli birinci öncelik. Ayrıca buluşmaman da bence büyük bir şans olmuş. Hadi bakalım, durumun daha kötü bir hâl almaması adına adımlarını dikkatlice at. Ama sen yıkılma, hayat senin için daha ne güzellikler saklıyor bir bilsen... 🫶
Sence böyle şeyler yaşayan başkaları var mıdır? Paylaşır mı bize hikayelerini? 🤔10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
87
Cevap
76Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılSenin yerinde olsam önce bir gülerdim
40 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılayrıl bence..
11 Yorumla
Soran1 yılAklıma takılan ilişkimin devamlılığı değildi kim olduğunu bilmediğimi fark edince hissetiğim endişeden üzülme fırsatını henüz bulamadım
Gizli Üye(30-35)1 yılGörmediğin biriyle ilişki kurduğunu sanman çok komik. Helede böyle bi devirde. 2 yıl nedir yani neyi yürütüyordun mesela? Nasıl bu kdar kafa gidik oluyorsun? Adresimi biliyor derken? Nasıl verirsin? Adam evlidir muhtemelen ayrıca bulaşacağını sanmıyorum. Ama takıp psikopatça seni doğrayabilirde. Hani böyle bi devirdeyiz. Bu arada aptallığına kızdım ama bende bu hatayı yapmıştım. Başkasının fotolarını attı. Ama ben özel bilgi vermemiştim ya da 2 YIL? Saçmalamaaaaaaa. Bir ayda falan engeli bastım. Açıklama yapma sadece uzaklaş bitircem de ve engeli bas.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Niye o adresinizi biliyor ama siz bilmiyorsunuz? Ayrıca bu 2 senede hiç mi kamera açmaz ve de buluşmaya çıkmaz insan? Hangi devirde yaşıyoruz? Kmin nesi oldugunu öğrenmeniz gerekirdi. Üstüne bir de bekarlık kağıdını da göstermeliydi. Belki herifin 3 çocuğu bile var? İlişki diyorsak en azından karşındakini araştırıp temel bilgiler edinmek gerekirdi. Başkasını taklit etmiş demek ki yalan dünyasında yaşayan biri. Ama merak edip araştırmama hatası da sizde de var.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 673 cevap paylaştı.
1 yıl2 yıl olmuş kendisi hakkında adresini bile bilmiyorsun, 2 yıl boyunca kendisini böylesine saklayan birisiyle ilişkiyi devam ettirmek pek de mantıklı değil. Gidin hesap sorun eğer lafı dolandırmaya çalışırsa direkt yol verin, tabii sizin kararınız.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılYıllardır görmediğiniz biriyle neden iletişim kurup ilişki yaşamaya çalışıyorsunuz öncelikle bu İlginç bir konu. Bunun dışında görüntülü arama diye bir şey var Hiç mi görüntülü görüşmeyi denemediniz. Bu da ayrı bir mevzu. Uzaktan fotoğrafla video ile bir ilişki yaşanmaz
02 Yorumla- 1 yıl
Off cidden 2 yıldır nasıl hiç görüntülü konuşmadılar yani bu ne delirdim
- 1 yıl
@Ayycisimgeldi yani :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılBen de aynısını yapıyorum çirkin olduğum için kızlarla başka türlü konuşamıyorum. O adam da çirkin olduğu için önce senin gönlünü kazanayım sonra ameliyat oldum , kamyon çarptı , elektrik çarptı veya Allah çarptı falan bir şekilde açıklarım demiştir.
00 Yorumla
1 yılAh güzelim ya. Bence hiç fakesin muhabbetine girme ve bu “ilişki” diye adlandırdığın durumu sonlandır. İnşallah başına bela olmaz. Ailenle birlikte mi yaşıyorsun? Tek yaşıyorsan taşın oradan. Rahatsız edeceğini düşünmüyorum ama şu an yaşadığımız Türkiye maalesef hiç güvenli değil. Ailenle yaşıyorsan da baktın seni rahatsız ediyor çekinme ailene söyle. Sadece onlar seni koruyabilir. Birisi yorumda evli olma ihtimali çok yüksek yazmış bana da mantıklı geldi. 2 yıl hiç mi görüntülü konuşmadın be kızım.. neyse geçmiş olsun diyelim dersini al bir daha da böyle sosyal medyadan insanlarla özel ilişkiler kurma bence.
00 YorumlaVay mq bana da x'ten biri ısrarla yazmıştı ve konuşmak istemişti ve o şahısda 3 ayrı hesabında aynı anda aynı saniyede hep aynı gönderileri atıyordu. Neden Türk erkeklerini takip ediyorsun diye sorduğumda da because ı like Turkish men demişti. Bilemedim, gerçeksede çok garip bir kişilikti. Ki bot olmasada fake olma ihtimalide vardı. Sonra trip atıp yazmamıştı
05 Yorumla- 1 yıl
Fake olma ihtimali yüzde yüzmüş onun
- 1 yıl
Vücudunu göstermek için olabilir
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Bu kadar asosyal olmayı nasıl başarıyorsunuz
110 YorumlaBu saflık ve fazla paylaşımcı olma çok tanıdık geldi kskdk bişi yok bazı insanlar biraz şeydir, öncelikle tebrik ederim yine kendin çözmüşsün. Zor olacak ama nedenini açıkça söyleyerek ayrılıyorsun bacım. Ayrıca kendinde olan bir problemden dolayı öyle birini hayatına çektiğin için kendini sorguluyo ve düzeltiyorsun :) duygusalsan ayrılık acısı çok zor olacak acını erteleme yaşa dibine kadar
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen şunu anlamıyorum 2 yıldır nasıl görmeden durabiliyorsun sanaldan birini tanımadan gerçek hayatta nasıl güveniyorsun buna nasıl ilişki diyorsun o ayrı bir şey hayatından tamamen çıkar bilse ne olacak ya da görüntülü konuşmak iste bence yüzünü gör ama kendini gösterme söyleme şimdi en azından evinin önünde falan görürsen ona göre hareket edersin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. 2 yılda görüntülü konuşma, buluşma vs olmalıydı sal gitsin bir hayale inanmışsın şimdi uyanma zamanı.
50 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.
1 yılMillet uzaya çıkıyor canlı yayınla dünyaya sesleniyor. Sen 2 yıl sevgili olduğunu zannediyorsun ama 1 kere bile görüşmedin onu geçtim görüntülü bile konuşmadın öyle mi? Şaka gibi birşeysiniz ya.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. 2 senedir hiç görüşmeden nasıl sevgili oldun zaten. görüntülü bile görüşmemişsiniz. adam senin adresini nasıl buldu? bence kesin evli bu adam bu yüzden kendini gizlemiş direk ayrıl korkacak bir şey yok
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı.
1 yılBen şok geçiricem bugün 2 yıldır görmediğin biri ile sanalda konuşarak sevgili olamazsın bu kızları anlamıyorum nasıl inanıyorsunuz güveniyorsunuz tutup adresini bile vermişsin
20 Yorumla Ayrıl, her yerden engelle. Yahu benim anlamadığım, hiçbir şeyini bilmediğin, böylesine iğrenç haberlerin döndüğü bu devirde, bir adama nasıl ev adresini verirsin? Benim 3.5 yıllık ilişkim oldu, kızın ev adresini bir kere bile sormadım.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılİkinizden kim suçlu bilemiyorum belki yaşça büyük biri diye platonik olarak ilgi duydun karşılık vermedi iki yılda herhangi bir şekilde uzak yakın görmemen saçma özel fotoğraf falan yollamadın ise üstüne düşme salla gitsin
00 Yorumla Bugün aynanı karşısına geç ve kendine şunları söyle; evet yaptığım çok saçma. Evet bunun kabul edilecek bir yanı yok. Ama bir daha yapmayacağım. Bunu bütün bir ciddiyetinle yap.
Sonra biraz gül :D
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bu tür durumlarda tepkini direkt engelleyerek göstermelisin. Fotoğrafları yalancı olanın daha nice yalanları ortaya çıkar. Kel, şişko, yaşlı, sakat, özürlü bir tip çıkarsa ne yapacaksın. Sanal da ilk tanıştığınla görüntülü konuşmaya çalış.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Büyük ihtimalle aklıma ilk gelen onu beğenmeyeceğini düşündüğü için başka resim kullanmış olabilir. Kötü niyet falan bu durumda çok düşünemedim, daha fazla detay gerekiyor.
09 Yorumla
Soran1 yılUmarım o kadar basittir ya da tek yalanı görünümüdür hakkındaki her şeye şüpheyle bakıyorum ve bi sapık olmasından korkuyorum
Soran1 yılO görme isteğinin gelöediğine bir yandan şükrediyorum ama telefon numarasını aldım tabiki görüntülü konuşmamıştım
- 1 yıl
Tek yalanının bu olduğunu düşünmüyorum. Muhakkak başka yalanları da vardır. Bundan adım kadar eminim.
- 1 yıl
@theangelsq Önyargılı davranmayın bence. ilişki düzgün gitmediği belli ama iş uzanmış ve bu noktalara kadar gelmiş. Daha ilk başından bazı meraklar giderilmiş olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Bu konuda Erkeğe hak verebiliyorum, Neden dersen? Çünkü birine selam verdiğinizde ilk önce tipinize bakıyorlar, kalbinize değil. Dolayısıyla sadece görünüşümü değiştirirsem ne kadar ilerler diye merak da etmiş olabilir. Bak işin ucunda fazladan yalan varsa zaten ilişkideki yalanlar ilişkinin sonu olur bunda hem fikirim. Peşin hükümlü olmadan, yargılamadan sorunun kaynağını öğrenmeye bakın bence.
- 1 yıl
Elbette peşin hükümlü olmamak gerekir. Ancak bunu yaşayan ben değilim. Yalnızca düşündüklerimi ilettim. Bu durumda olan her kimse muhakkak o sizin dediğiniz gibi yapacaktır.
- 1 yıl
Hala tek yalanın bu olmadığını düşünüyorum. Fakat böyle savunmanız bana aşırı ironik geldi, söylemeden edemeyeceğim.
- 1 yıl
@theangelsq Ben savunma yapmıyorum. Bu tür şeyler savunulmaz. Peşin hükümlü olmamanıza dikkat çekmek istedim. Yine de iyi tarafından bakıyorum ama yani sonuçta 2 senelik bir durum var bana da çok mantıklı gelmiyor. Zaten ilişki en başından yanlış bana göre.
1 yılbence onu doğruyu söylemesine ikna et bir ara kızın biri de aynısını bana yapmıştı ve en mantıklısı da bu olmuştu o bana doğruyu söyledi ben de olmayacağını söyledim kalbini kırmadan ve hiç sorun yaşanmadan ayrıldım bence sürekli üstüne git bana anlatmak istediğin bir şey var mı gibisinden
10 YorumlaSadece başlığı okudum aynısı benim başıma geldi 6 aylık flörtüm başkasının fotolarını atmış hep bana bir de suçlu ben oldum bak başka kızları beğeniyorsun sen demişti
11 Yorumla- 1 yıl
Ayyy hastaymış
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yıl2 yıl boyunca hiç görüntülü aramayacak kadar veya buluşma teklif etmeyecek kadar mı düşünemedin
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
1 yıl2 yıl ve bir kere bile görüntülü konuşmamak hem de uzak mesafe 🤔
Zaaaaaa xD diye gülesim geldı bak , bu kadar saf olmak doğuştan mı tercih mi 🤔23 Yorumla- 1 yıl
Öyle şeyler söylemeyin lütfen. Bir olayın içinde olunca işler göründüğünden daha zor bir hale gelebiliyor.
- 1 yıl
Mantıklı olunca bu işlerin içinde olmuyorsun. O beyin boşuna kafa tası içinde durmuyor degıl mi?
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 1 yıl2 yıldır görüşmediysen zaten sorun vardır. Anlıyorum asosyalsiniz evet uzaktan hiç görmeden ilişki daha güvenilir geliyor ama ilişki böyle bi şey değil
00 Yorumla
1 yılNasıl bir sapık ruh hastası ile birlikteymişsin.. Gücün yetiyorsa o yerden taşın. O kişiyle kavga edip arani bozarsan seni kafaya takabilir. Düşman olmadan ayrılmanın yolunu bul.
00 Yorumla
1 yılBu şey değil mi, eşiyle evlendiğini sanarken yanlışlıkla kayınçosu ile evlenen adamın dramı. Sdgdffef bi de 2 yıllık ilişkim diyor patladım ya ZUHAHAHHASDSFDE...
00 Yorumla
1 yılİki yıl boyunca nasıl hiç görüntülü ya da yüz yüze görüşmedin ki? Kendisinden bilgi almaya çalış derdim ama yalan söyleyecektir, konuşmaları kaybetmemeye çalış
00 Yorumla
1 yılYani ne kadar karaktersiz ve kendine güveni olmayan bir kisiymis umarım evlide değil dır şunu da merak ediyorum iki yıl içerisinde görüntülü de mi konuşmadınız ki iki yıl uzun bir süre
00 YorumlaBende sadece resimlerinden beğendiğim kişiyle sevgili oldum beş yılın sonunda sanaldan öteye gidemedigim ilişkimi bitirdim belki bana yolladığı resim bile sahtedir bilemem
00 Yorumla
1 yılAnlık fotoğraf isteseydin bari skskzk neyse 2 yıl boşuna geçmiş
11 Yorumla
Soran1 yılAnlık olarak attıkları videodan alıntı sslermiş google da aratınca da eşleşmiyordu
- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılHic ugrasma bas engeli gec. Anliyorum hesap sormak istiyorsun. Evt ama her dediginde sen uzuleceksin. Uzulmeye deger biri degil
10 Yorumla Bu yüzden sanala güven olmaz. Bunu bildiğini söyle
20 YorumlaKoskoca 2 yıl hiç görmeden nasıl bir ilişki yürütebildin ben daha çok orasına takıldım
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 722 cevap paylaştı. Sen de başkasının resimlerini kullan senin den olmadığını anlamasını sağla
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 781 cevap paylaştı.
1 yılBu yüzden bir an önce yüz yüze görüşmek lazım. 2 yıl çok uzun bir süre. Hiç mi şüphelenmedi?
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 762 cevap paylaştı.
1 yıl2 yıl adamla bir kere yuz yüze gelmemişsin belki katil belki sapık bir ilişkiden beklentin nedir yani 2 yıl böyle pasif davranan adamdan ne bekledin
00 Yorumla
1 yılOhaaaaaa. Çok kötü bir durum. Ama bence hemen uzaklaş ondan. Böyle bir yalanı söylemeye yapmaya nasıl cesaret etmiş. Terapi falan al yani
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı. 2 yıl ve çakmadın durumu? Hayret verici. Tercih senin istersen canım sevgilim de bağrına bas istersen yallah der. Gururuna bakar 🤷
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılAdresi niye verdin sen ya asıl olay o kimdir nedir bilmiyosun
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 451 cevap paylaştı.
1 yılBaşta buna bir ilişki demeyi bırakmaktan başlayabilirsiniz
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 932 cevap paylaştı. niye adresini verdin ayrıca insan hiç mi görüntülü konuşmaz..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl2 yıllık ilişkide görüşmemeniz çok garip bence adam evli seninle seksting yaparak kendini tatmin etti
14 Yorumla
Cevap sahibi1 yılEğer onu gerçekten tanımak istiyorsan sahte bir hesap açıp onunla yeniden tanış bakalım ne diyecek
Soran1 yılBunu 2 sene içinde farklı zamanlar ve farklı hesaplarla denedim ama hiç birine cevap vermemişti direkt sormaktan başka çıkar yol yok ama cevap alabileceğime inanmıyorum da
Cevap sahibi1 yılİki yıl olmuş konuşmamış şimdi konuşur mu sence ayrıca tehlikeli biride olabilir telefon numarasını biliyorsan sosyal medya hesaplarını bulabilirsin böylece gerçek kimliğine ortaya çıkar
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. 4 yil nasil goruntulu konusmadiniz sexting yapmadiniz
10 Yorumla
1 yılOna bisey itiraf etmek istedgini soyle sonra ona attgin fotolarin adresin vs sana ait olmadgini soyle özür dile 😂bu sekilde belki ayrilir senden
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılSeni kandırmayıp kimi kandıracak bu saflık çok fazla
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Şimdiye kadar görüntülü konuşmak istemeyip yazıştığın hata yani
00 YorumlaHiç bi sekılde bir daha onunla konusma özgüvensiz insandan arkadasta olmaz sevgilide
00 Yorumla
1 yılHerzaman diyorum yine dicem görüntülü konuşmak şart
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 565 cevap paylaştı.
1 yılSanaldan konuştuğu, bir kere karşı karşıya gelmediği insana ilişkim diyor. Allah akıl fikir versin.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılBu bir ilişki değil ki 2 yıl sanal arkadaşlık gibi bir şey
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılİlişkini kes bence, yaşadığın yeri değiştir açık adres verdiysen
00 Yorumla
1 yılKesinlikle engelle, uzaklaştır kendinden. Fake fotoyla ilişki olmaz.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. İki senedir hiç mi görüntülü konuşmadın, fazlaca saflık
00 Yorumla
1 yıl2 yıl boyunca kimse buluşma teklif etmemiş e görüntülüdemi aramak gelmedi aklınıza
00 YorumlaYuh, 2 yıl boyunca hiç mi buluşmadınız, hörüntülü konuşmadınız. Boşa geçen zaman.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılYavrum görüntülü arama diye bisi var 2 yıldan bahsediyosn
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Engelle, adresine gelirse de böyle birini tanımıyorsun nasılsa bişe olmaz :D
00 Yorumla
1 yılYa çok saçma bir durum onu suçlamadan ayril
00 Yorumla- Devamını Gör (103)
Devamını Gör(148)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 2 yıllık ilişkim başkasının resimlerini kullanıyormuş. Nasıl tepki vereceğim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer