AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
ablacım hayırlısı olsun de zamana bırak.. gençsin güzelsin işin gücünde var :)
Bu nasıl bir özgüven patlaması gören apple ceo su falan sanacak biraz beklentileri düşür bakalım belki olur
Yaş, kültür, kariyer... Vs üstüne birde kremsanti olsun ozaman daha güzel olur :))
hahah ya napalım evlenmek için evlenilmiyor
Evlilik herşeyden önce karsilikli fedakarliktir önce bunu benimse ozamn herşey daha kolay olur
https://www.izlesene.com/liste/gel-beni-al anamgilden iste yalnızlıktan sıkıldım :)
kendinize bakin is var guzellik var. Edeo ahlak var mi. Iki gun sonra guzelliginden bir nane kalmayacak parada insani mutlu etmez ihtiyactir fakat. Kapis?
3 yıl bekle alırım senii; izmirde yaşamak şartıyla ama ;)
senin yaşındaki erkekler daha genç kadına bakarlar genellikle
Bekarlık en rahatı bence :) boşver evlenme uğrasılmaz erkeklerle
Ablacım cıtanız çok yüksek muhtemelen. Yani müdür olsun vs diyorsunuz. O da olmuyor tabi. Yani o yaştaki müdür de gidip 8 yaş altına bakıyor. O kriter kalkarsa yani memur vs bulursunuz bence.
Memurlar da cesaret edemiyor benim maaş 6-7 onun maaş 2 yani erkekler gelemyor bu duruma
Siz takıntı yapmıyorsanız bunu belli edin etrafınıza. Yani adam olsun memur olsun imajı verirseniz muhakkak birileri gelir.
Demekki neymiş iş güç falan deyip ertelememek gerek bazı şeyleri ama çıkar birileri karşınıza inşallah
Sizin şirkette kaç mudur yardımcısı var? Hepsi mudur yardımcısıymis
bir müdür yrdımcısı var bizim kızlardan. Şirkette çok müdür yardımcısı var. Her şehirde olan bir şirketin bölge müdürlüğündeyiz
Armudun sapı üzümün çöpü diye diye sizi meslekler de kurtaramaz teyze fazla seçici olmayin
Yurtdisina cikin takilin gezin ordan da birini bulursunuz bosverin bu turk erkeklerini:D
tatilden koca bulunmaz başka bir şey bulunur...
Yo bulan var. cocukta musluman oldu kismet.
erkekler olarak baktıgınız için. yani her bırıne ayrı bır fert gıbı bakmak gerekır dogrusu bu farklı farklı ınsanlar farklı karakterler var hepsını bı kefeye koymaıyn
Güzel olabilirsiniz ama yaşınız geçmiş biraz ondan olabilir
Hahsha pepsi yapmis biri kapagi sende !
Bence cogu erkek kontrol edemedigi kadini istemez...
gelin la hepiniz ben 5inizi birden alirim evim buyuk nasil olsa :D her ay maaşlari isterim ama :D sağa sola para harcamak yok..
hersey onlarla bıtmıyor demekkı sohbet lazım kafa dengı olmak lazım
karyierere kafayi bozarsaniz öyle olur bunca yil eminim is hayataninda baska bir hayatiniz olmadi :)
Kariyer yapacam diye evlilik yaşınız geçmiş sanırım
arkadaşlarını iş çevresinin dışında seç. farklı bir ortamda istediğiniz fırsatı yakalayabilirsiniz. Bol şans
Evlenilecek kz var evlenilmeyecek kız var birde erkekleşmiş kız var
Seni alacak kişi Kılıbık bişey olmalı ki o bile korkar
Merhaba bayan Ankara da yasiyorum yaşım 39 ve sizin gibi biri ile tanışıp evlenmek isterim işim konusuna gelince emin olun ankarada ki en yüksek makamlardan birinin yaninda calisiyorum tanisma imkanimiz varmi?
Yaşın gerçekten o aralıktaysa, erkekler biraz düşünür. Bu zamana kadar istemediyse bundan sonra istemez diye
"... olcagını..." bir başka doktora yapan kişi için oldukça sığ bir kullanım, muhtemelen aksanınız da vardır. uzanmaya çalıştığınız yerdeki erkeklerin, sizi kendi işinin protokol yemeklerine götüremeyeceği kanaati mevcuttur. ölçeğinizi kontrol etmenizde yarar var.
Kimseye uzanmaya çalışmıyorum. Buradaki üyelere ayak uydurmak açısından rahat yazdım ki buna rağmen en düzgün cümlelerin içerisinde benimkiler de var. Ayrıca protokol yemekleri benim davet edildiğim yemekler olduğundan sorun yok :)
Demekki sahip olduklarinizi degil sahip olmadiklariniza bakacaksiniz.
yaştan dolayı olabilir belkide kendileri kaybediyorlardır :)
Ya benim yasim tutsa elvenirim de ya da bosver cay ismarlim ya ;(
erkekler yalakalıga bayılıyormus sıze gore erkekler bı mal bı gerec heralde
Yukarı tükürsen bıyık aşağı tükürsen sakal valla :)))
O dediğin reklam değil miydi yaaaa
Çünkü sizi evlenilecek kadınlar olarak görmüyorlar takılcak kadın görünümüz vardır :)
Aynı durumdayım işim var öğretmenim hemde ama teklif eden yok :)
Siz zorlayın evliliğe adım beklemeyin bekleye bekleye ömür biter.
Bitmiş zaten 😂😂
Nerde calisiosunuz.. teklif edicek bayan ariyorum bak 5i 1 yerdeymis..
Sen Hacettepe tıp fakültesini kazanan kızın hikayesini biliyor musun?
Anlat bence millet öğrensin.
Sıradan ailenin birinde güzel bir kız çok çalışıyor üniversite sınavında ilk yüze girip Hacettepe Üniversitesi nde tıp fakültesi ne giriyor. Mahalleli akrabalar okul arkadaşları tebrik ediyor, bir süre eve gelen giden eksik olmuyor. Derken samimi bir kaç arkadaşı artık sen herkes ile evlenmessin diyorlar. Hacettepe lidir o artık doktor olacaktır. Evlenmem tabi herkes ile der. Peki senin evleneceğin erkek nasıl olmalı diye sorar arkadaşları kız da benim evleneceğim erkek şöyle olmalı diye başlar anlatmaya ; bir kere eğitimi benden aşağı olmamalı , çok yakışıklı olmalı mesela asker tenli uzun boylu yeşil gözlü vs sayar ve de çok centilmen olmalı ne olursa olsun her zaman arabaya binmeden önce ve yemek masasında benden önce oturmamalı çok kültürlü olmalı müzik derken klasik opera blues haz vs birikimi olmalı vs vs sayar dünya yazın ve düşünsel tarihini okumuş olmalı fikir beyan edebilmesi gerekir vs vs sayar durmadan kız önlük ediyordur bunları hem güzeldir gem de çok iyi bir okuldadır
Kısmet ise gelir Hint'ten, Yemen'den, kısmet değilse ne gelir elden.
Abla üzülmeyin kısmet bu işler. Hiç ummadığın anda olur
şirkette çalışmak isterdim taş gibi müdürlerim var ohh mis
:D:Dsallama şükriye gelmişsin 36 yaşına taş olsan ne yazar:D:Daçık kasaaa seni.:D:D
Çok seçicisiniz demekki bir yaştan sonrada çıtayı düşürmek gerekiyo teyze :)
Gel evlenelim :D
Bu yaşa kadar evlenmeyi mi bekledin?
Genc erkek isterseniz ben evlenirim sizinle. karsilikli hangimizin hosuna gidersek. akarim yok kokarim yok:))
5 i bir yerdesiniz siz ama birini alsam olmaz zincir bozulur
Direk evlenme teklifi etsek kabul edecek misiniz :D Hiçbir kadın kabul etmez bence
belli bir yaştan sonra insan fazla detaycı düşünüyor ve evlenmek zorlaşıyor.
Buyumus de küçülmüş. ... masallah...:))
Sanirim bu sirket bedduali 5 inizedemi talip yok :) evli olmasam birinizi alirdim herseyin hayirlisi beyaz yakali altin kizlar.
Bu saatten sonra zor başka bir arkadaş bulmanız gerek😄
Evlenip napacaksiniz. Hayatinizi yaşayın.
bebek :))) bebek yası geciyo ya :)
Evlenmeden yapın. Sirf bebek icin evlenilirmi ya
lilitth :D kızları kötü yola düşürme :))
Çok haklisin bizde evlenmeden yapabilürmüdüz beybi :)
demekki hatta sizdeymis evlenecek kız gibi davranacaksin
Belkıde aradıkları siz değilsinizdir.
Belki karekteriniz berbat
Yaş kaç? Beni alın la biriniz :S :)
Bulursun teyze ya bu kadar takma kafana
teyze senn anandır :D
Anamla aynı yaştasin zaten =/
10 yaşındayken doğurmus demekki seni.. nasıl bir evlilikse ananınki artık..
Aşk evliliği
belli , sonucunda sen cıkmıssın ortaya nasıl bir ask evliliğyse :)
Teyze neden evde kaldığını buldum sende hafif edepsizlik var.
senin gibi bir çocugum olcagını söyleseler hiç evlenmeyi düşünmezdim.
Evlenmeden de yapabiliyorsun biliyormusun bilmem ama tecrüben olduğuna eminim tteyze
Konuşmalara bittim :Dd
Tercih meselesi, ben kendime yakıştırmıyorum. Sen yakıstırıyosan kendine böyle bir yol izlersin. Daha yemen gereken kırk fırın ekmek var.
Umarım seninde Yedigin sadece ekmek tir.
Romeo romeo neden romeosun sen hahahaha aga bombaydın :)))
Senin varlığından haberdar olmadığın yemekler yedim. Terbiyesizliğini yaşına veriyorum çocuk. Demagoji yapmayı bırak.
Abla fazla üstüne gitmeyin yukarda hafif edepsizlik var diyen eleman şimdi küfredecek. Insan içine çıkacak yüz kalsın biraz.
Tamam zirvede birakıyorum teyzecim çocuk olmak guzeldir =) tek gözü toprağa bakıyor bana laf yetiştiriyor
Romeo açık ara farkla önde finish: D
Hahahahaha ya kadınla uğrasmasanıza 😁😁😁😁
Yok ya ne üstüne gideceğim. Küçük ki daha.. Hem küçük hem ukala :) Aynı seviyede olmadığım biriyle tartışmam.
son yoruma koptum :D hatta kahkahayla güldüm
Benmde çokk komiğime gitti konusmalar hahahaha ay Allahta sizi güldürsün 😁😁😁😁
Ablacım sanada en kısa zamanda beğeneceğin bir talip nasip etsinn 😆
Abla yukarda annesinin evlilik yaşı ile olan tesbitiniz sonra Evladım olacak olsan sevmem demenizden sonra arkadaşın gururu incindi biraz ondan olsa gerek üstü kapalı küfür etmeye başladı. Uzatmamanız sizin için iyi olur zira annem yaşında ki insansın diyip annesi yaşındaki insana küfür edebilecek kadar çapsız ve karakter problemi olan birisi var karşınızda.
Sizi karısı yapmak isteyen yok demek ki.
Hayırlısı abla çıkar elbet birileri karşınıza
var tabi bir sürü adamda.. Onlarıda ben istemiyorum. Çok sacma bir iş ya
ha varda istemiyor sun o da ilginçmiş :D
Yaşlar kaçla kaç arasında?
30-37
kimse sklemiyor demekki sizi..
kariyermiş zihha mutfağa girip yemek yapmasını bilmedikden sonra ben o kariyerin taaa
18 yaşından beri yemeklerimi kendim yapıyorum :)
bende yedim
afiyet olsun :)
hadi işine bak şimdi bb
Amaç evlilik değil ki abla kudurmuşsun sen
Yanlış yerde arıyor olabilir misiniz :)
ablam dertli biraz :))))