Sevgilim hıc doğru duzgun aramıyor bazen arıyor 2 dk konusup kapatıyoruz onun dısında mesaj normal mı?

Genel olarak ıyı bit ilişkiniz var ama böyle bu arada abısyke aynı odada ama ısteyen arar?
Sevgilim hıc doğru duzgun aramıyor bazen arıyor 2 dk konusup kapatıyoruz onun dısında mesaj normal mı?
Cevapla