Sizce neden böyle yapıyor ben ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?

Erkek arkadaşım ilişkimizde çoğu tartışmayı kestirip atıyor bende çok kırılıyorum eskiden olsa çabalardı emek gösterirdi artık sadece kestirip atıyor 1.5 senedir beraberiz neden böyle sizce ve ben nasıl davranmayalım ona nasıl kaybetme korkusu yaratabilirim?
Sizce neden böyle yapıyor ben ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?
Cevapla