Sizce haksız mıyım? abisi başka yerden de borç bulabilir biz araba olmayınca görüşemiyoruz ve bunun farkında sevgilim?

3 yıllık ilişkimiz var. kendinin biriktirmiş olduğu da 800.000₺ parası var. kredi çekip iyi bi araba almayı düşünüyordu. geçen akşam abisi bu parayı borç olarak istemiş sıkıntıdaymış. 3-4 ay sonra üzerine biraz daha ekleyerek veririm demiş. ama bizde ilçede yaşıyoruz arabası olmadığı için doğru düzgün buluşamıyoruz bende sinirlendim. neden abine vericeksin araba alıcaktın hemen diye
Sizce haksız mıyım? abisi başka yerden de borç bulabilir biz araba olmayınca görüşemiyoruz ve bunun farkında sevgilim?
Cevapla